וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה של וואלה! רכב – הפתוחות

ירון אדרי

27.9.2007 / 21:42

מכונית פתוחה היא דרך מצויינת לעבור את ימי הקיץ עם סטייל. עכשיו תורכם לבחור את זאת שהכי עושה לכם את זה

הימים הם ימי שעון חורף ושעות החושך מקדימות מיום ליום. השמש עדיין שוכנת במרום בשעות היום, אולם קרניה אינן מחממות כתמול שלשום. אפילו טיפות של גשם ירדו השבוע ממרום. אנשים, זה קשה אבל חייבית להודות, הסתיו כבר כאן. הנחליאלי פשוט תקוע בפקקים.

רגע לפני שהחורף מגיע בשיא כוחו, נקדיש את הסקר השבועי בפרוייקט המיוחד של וואלה! רכב, בו אתם בוחרים מי היא מכוניות השנה, לקטגוריה שהכי מזוהה עם הקיץ. תקראו להן קבריולה, קונברטיבל, ספיידר או רודסטר, אבל בשורה התחתונה זה ממש לא משנה. קבלו את המועמדות בקטגורית המכוניות הפתוחות.

בשונה מהמכוניות הספורטיביות להן הצבעתם בשבוע החולף, ובעיקר משאר הקטגוריות שיופיעו כאן בהמשך, מכוניות פתוחות כוללות הכל מהכל. כך תוכלו למצוא את הניסאן מייקרה הקטנה נלחמת עם ה-S2000 הכוחנית או את המאזדה MX5 השובבה עושה זאת אל מול הפורשה בוקסטר. מצד שני, נוכל למצוא מכוניות בעלות מאפיינים זהים כמו גג קשיח בפולקסווגן איוס או בוולוו C70 וכאלה שנלחמות על היוקרה הלאומית כמו ב.מ.וו Z4 ומרצדס SLK שעליהן אין צורך להרחיב. אגב, אחת מ-8 המכונית הנ"ל תוכתר כמלכת הקיץ.

במהלך הקיץ סיפרנו לכם כאן בוואלה! רכב על חמש מכוניות פתוחות מהמגוון הלא קטן בשוק הישראלי, כולן שונות לחלוטין אחת מהשניה. שבוע לאחר מכן, הבאנו לכם גם את 8 המכוניות הפתוחות של קונצרן פולקסווגן המתחיל בחיפושית, ממשיך לאודי A4 ומסתיים עם למבורגיני. את שתי הכתבות הללו, יחד עם רשימת המכוניות הפתוחות שבמדריך הרכב, תוכלו למצוא בקישורים המצורפים ולשמור לימי החורף הקרים.

ועכשיו תורכם. מי לדעתכם הראויה ביותר לתואר מכונית השנה הפתוחה הנבחרת של ישראל? הסקר פתוח וממתין להצבעתכם. וכן, אל תשכחו גם להסביר את בחירתכם בעמודת התגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully