וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרה 1 מאבדת את הגג

ירון אדרי

30.9.2007 / 16:30

אחרי הקופה, מצטרפת גם הקונברטיבל למשפחת הקטנות של ב.מ.וו – סדרה 1. קטנה קטנה, אבל חזקה

עם כניסתו של הסתיו, חושפת ב.מ.וו את הקלף המנצח שלה לקיץ הבא – גרסת הקונברטיבל (קבריולה) לסדרה 1. הקונברטיבל מצטרפת לאחיותיה לסדרה הקטנה שהחלה עם גרסת ה-5 דלתות שהוצגה בשנת 2004, המשיכה עם ה-3 דלתות שהוצגה מוקדם השנה והקופה שהוצגה אך לפני מספר חודשים.

בניגוד גמור לצו האופנה, מצוידת הקונברטיבל בגג בד רך אשר נבחר במקום גג קשיח וזאת משיקולי מחיר ומשקל. בכדי לפתוח את הגג לגמרי, יצטרך הנהג להמתין 22 שניות מלאות, ואם הוא שכח לעשות זאת, פתיחת הגג תתאפשר גם במצב נסיעה עד 40 קמ"ש. לרשות הלקוח יעמדו שני גגות לבחירה, האחד שחור והשני בעל גוון מטאלי הבוהק עם אור השמש.

תחילת השיווק של המכונית החדשה בארה"ב צפוי לחודשי האביב של 2008 כשבשלב הראשון מדובר על שני מנועים. את ה-135i יניע מנוע הטורבו-בנזין 3.0 ליטר המוכר משאר דגמי החברה. מדובר במנוע בעל זוג מגדשי טורבו אשר מפיקים יחדיו 306 כוחות סוס ו-41.5 קג"מ. הפתוחה החדשה והחזקה תגיע תוך 5.6 שניות ל-100 קמ"ש ומהירותה הסופית תוגבל אלקטרונית ל-250 קמ"ש. חלשה יותר תהיה ה-128i ולה 215 כוחות סוס "בלבד". כמקובל במכוניותיה של ב.מ.וו, תזכה הקונברטיבל לאבזור העשיר והמפנק של אחיותיה לסדרה כמו גם למיטב טכנולוגית הבטיחות של היצרן מבאווריה.

ואחרי שטף הגרסאות של הסדרה 1, מה לגבי העתיד? אנחנו לא נתפלא באם נגלה פתאום גרסת שטח ומי יודע, אולי גם גרסת מיניוואן או איזו מסחרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully