וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד תיראה המאזדה 3 בעוד עשור?

ירון אדרי

1.10.2007 / 11:20

למעצבים של מאזדה כנראה נגמרו הרעיונות. תחרות עיצוב בין גולשים תקבע איך תיראה ה-3 של 2018

הנה יוזמה מעולם הרכב שיכולה להתאים לעם היושב בציון יותר מהסכם שלום עם הסורים. את מאזדה 3 אתם מכירים? שאלה רטורית אהה... גם בעולם הגדול מכירים את ה-3 למרות שבשונה מאצלנו, שם לא תתקלו בה בכל פינת רחוב. בכל מקרה, השלוחה האמריקנית של מאזדה החליטה לפתוח בקמפיין בו היא מבקשת מהציבור הרחב לעצב את ה-3 העתידית. כמה עתידית? זאת שתכבוש את שוק הליסינג ב-2018.

'אתגר העיצוב של מאזדה' אמנם חדש עבור היצרנית מיפן, אולם באירופה כבר ראינו תחרויות דומות כמו תחרות העיצוב של פיג'ו או זאת של מישלן הנערכות מדיי שנה. כמו בתחרויות הדומות, גם כאן מתבקשים המעצבים ובעלי החזון לתכנן את המאזדה 3 הבאה. דרך אתר 'פייסבוק', יציגו המועמדים איור ליצירתם וב-150 מילים יסבירו את הפילוספיה שעומדת מאחוריה. צוות העיצוב של מאזדה ייבחר את 10 היצירות הטובות ביותר מהן יבחרו הגולשים את המנצחת.

מה הפרס? הזוכה המאושר יבנה את יצירתו יחד עם מחלקת העיצוב של מאזדה, כש-1,000 דולרים מונחים בכיסו. את התוצאה הסופית יחשוף בעצמו בעל הרעיון בתערוכת לוס-אנג'לס השנה כשלאורך כל 10 הימים שלה, הוא יתנייד עם מאזדה 3 חדשה מהנילון. הפרס נשמע מאוד מעניין ומכובד אולם היינו מעדיפים לקבל איזו RX8. טוב נו, גם ככה התחרות מיועדת רק לתושבי ארה"ב.

ובכל זאת, איך אתם הייתם רוצים לראות את ה-3 העתידית?

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully