וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה של וואלה! רכב - שטח

רני פלג

4.10.2007 / 21:21

גולשי וואלה! רכב ממשיכים לבחור את מכוניות השנה והפעם בקטגורית השטח. 'אתר השטח הישראלי' יעזור לכם בבחירה

הקיץ חלף, האבק מתפזר, אפשר להוציא את האף מהמזגן ולהתחיל לטייל, אבל אני יושב ומכה במקלדת. משימה קשה הטילו עלי אנשי וואלה! רכב. "הכנו רשימה של רכבי שטח שאנו מציגים לבחירת הגולשים, הצג אותם בבקשה", נשמעה הפקודה בסלולרי. כאשר הקבוצה כה מגוונת וכה שונה, קשה למצוא את המכנה המשותף ובוודאי קשה לבחור מתוך הקבוצה. למזלי, עבודת הבחירה מוטלת עליכם, הגולשים ולי נותר רק להציג, לתאר ולפרש.

מגוון נאה של יכולות, תגי מחיר, מותגים ושמות יש לפנינו. בכולם נהגתי, את כולם אהבתי במידה זו או אחרת ובכל זאת קל לבחור במי להתחיל. יונדאי סנטה פה הוא כלי הרכב הזול שבחבורה וגם זה בעל יכולת השטח הצנועה ביותר. במבחן הדרכים שערכנו לו באתר השטח הישראלי התבדחנו כי לעולם לא ייצא מגבולות הפרבר, אבל אנחנו נהנינו איתו בשבילי הנגב.

קל להמשיך עם חבורת ה-SUV הנמצאת ברשימה. לנד קרוזר הוא מלך המכירות בשנים האחרונות וממשיך להיות רלבנטי, למרות שמתחריו הצעירים, פאת'פיינדר ופג'רו החדש, מציגים יכולות מעולות. כמעט ביחד איתם נמצא האמר H3, אשר יכול היה להתמקם היטב באותה קבוצה, אך השם ממצב אותו מעלה יותר, מה גם שיכולת השטח משובחת ביותר.

הרחק למעלה, במרומי האולימפוס של רכבי השטח נמצאת קבוצת הרובוטריקים, אלה שיודעים להיות מעולים בכביש וטובים מאוד בשטח. דיסקברי, M וטוארג מצליחים להיות רבגוניים בזכות אותה נוסחת קסם של מתלים נפרדים, מרווח גחון משתנה ושלל מערכות אלקטרוניות ונעילות מכאניות של כל מה שצריך להינעל, כדי שתוכלו לשרוף את האוטוסטרדה ולדלג על סלעים עם אותה המכונית. הבעיה היא שצריך לשלם עבור סופר יכולות אלה. או שבעצם אין צורך לשלם, אלא רק להקליק על בחירתכם ולהמשיך לפנטז, כי לפנטזיות לא צריך לשלם הוצאות דלק, אבזור ותיקון.

אז את מי הייתם רוצים לראות בראש הרשימה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully