וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורצת הדרך ל-WRC

8.10.2007 / 14:20

האיבולושן X החדשה נבחרה להיות המכונית שתפרוץ את נתיב המירוץ לשאר נהגי ה-WRC בראלי יפן

רק לפני מספר ימים סיפרנו לכם על הצגתה הרשמית של הלאנסר איבולושן הספורטיבית בתערוכת טוקיו וכבר אנו שומעים כי הנינג'ה החדשה של מיצובישי צפויה לעשות את צעדיה הראשונים על הכורכר היפני.

לא, מיצובישי עדיין לא ממהרים לחזור אל סבב המירוצים היוקרתי והתובעני של ה-WRC, אבל הכוונה קיימת והראשות נתונה. מיצובישי הודיעו היום על כך שבראלי יפן, הסבב ה-14 באליפות ה-WRC, ב-26 ועד 28 באוקטובר, האיבולושן החדשה מתוצרתם, תתפקד כרכב 0 (אפס) - הרכב אשר נשלח אל כל הסטייג'ים של המירוץ לפני כל המתרים, במטרה לבדוק כי הכל תקין במסלול וכי הוא לא מסתיר סכנות כל שהן.

האיבו החדשה, עברה כנדרש את כל ההתאמות המתבקשות לעבודה זו, כאילו הייתה אחת מהמתחרות הרשמיות. הדבר היה כרוך בשליחתה אל סדנת 'ראלי-ארט' שהתמחתה בבניית מכוניות הראלי עבור מיצובישי - שם שלדתה הוקשחה משמעותית, נוסף לה כלוב התהפכות, הוחלף הגיר בכזה סיקוונסיאלי, המתלים שופרו, הגחון מוגן וכדומה, כדי שניתן יהיה להגדירה בקבוצת N של הראלי. בנוסף לכך, על הגג יותקנו פנס מסתובב וכן רמקול חזק, כדי להזהיר את הצופים מפני המתחרים שבדרך.

מהלך שכזה מצד מיצובישי גורם לתקווה שנזכה לראותה שוב בסבב מירוצי ה-WRC, למרות חוסר ההצלחה, או אף הכשלונות בסבב האחרון בו לקחה מיצובישי חלק.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully