וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאנג מצטרפים לאנדורו

אורן קוזלובסקי, ריידרס

15.10.2007 / 8:58

יבואנית יוסאנג תממן ותתמוך ברוכבי קטגוריית המירוצים העממית בליגת האינדורו לבעלי כלים אותה היא מייבאת

חברת 'מבט קדימה', יבואנית אופנועי יוסאנג לישראל, עושה את צעדיה הראשונים בתחום הספורט המוטורי. החברה החליטה להעניק חסות לרוכב מירוצים מהקטגורייה העממית בליגת האינדורו הישראלית. העונה יהיה זה אריאל דדיה אשר ירכב על אופנוע מדגם יוסאנג XRX125D, אופנוע ה125 סמ"ק הדו-שימושי של החברה.

בנוסף לגיוס רוכב רשמי, החליטו בחברת 'מבט קדימה', לסייע לכל רוכב שיגיע למירוץ על אופנוע מדגם ה- XRX125D ולהשתתף ב-50% מעלות ההשתתפות במירוצים. הרוכבים שיתחרו עם אופנועי יוסאנג יוכלו ליהנות מאוהל השירות הטכני שתפעיל החברה במקום המירוץ.

ליגת האינדורו הישראלית בת 8 מחזורים, מתקיימת כל פעם במקום אחר בארץ. המירוצים, מתקיימים על סוגי קרקע שונים וכפי שמעיד שם הליגה, עיקר המירוץ הוא סיבולת ועמידות הרוכבים וכלי הרכב לאורך מסלול ארוך יחסית. שלא כמו במירוצי מוטוקרוס, במירוצי אינדורו לא מתבקשים הרוכבים לקפוץ מעל מכשולים גבוהים ולעופף באוויר, אך עדיין נדרשת טכניקה גבוהה מצד הרוכב.

אופנועי יוסאנג אינם אופנועי מוטוקרוס או אינדורו ייעודיים ומנועי ה-125 המיועדים לרוכבים מדרגת הרישוי הנמוכה, מוגבלים ל-14.5 כ"ס בלבד, כך שמהרוכבים תידרש נחישות והמון מאמץ כדי לסיים את המסלול ללא תקלות.

לדברי טל בודגה, מנכ"ל החברה, הכניסה המוקדמת לתחום הספורט המוטורי בישראל, עם אופנוע עממי ולא מקצועי, באה להראות לציבור הרוכשים כי החברה עומדת מאחורי האופנועים אותם היא משווקת. עוד נאמר לנו כי בחברה תולים תקוות רבות באופנוע ה RX450 שאמור להתווסף בעתיד למגוון הדגמים אותם משווקת החברה בארץ.

מעניין יהיה לראות אופנועי 125 סמ"ק נוספים כדוגמת ההונדה XR125 או הימאהה XT125 מקפצים ומתחרים במקצה העממי. מיותר כמובן לציין שאופנועי KTM עם מנועים בנפח זהה הינם אופנועים מקצועיים ותחרותיים שאינם ברי השוואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully