וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם האם

ירון אדרי

15.10.2007 / 9:48

מחלקת הספורט המוטורי של רנו רותמת את דאצ'יה הרומנית למשימה חשובה: ספורט מוטורי להמונים

דאצ'יה היא אותה חברה רומנית בזכותה כל ישראלי יכול היה להיות הבעלים המאושרים של רכב שנת 88. וזה כמובן היה ב-88. כיום, כמעט 20 שנה אחרי, ודאצ'יה נמצאת בבעלותה של רנו ושוב נבדקת האפשרות לייבאה לישראל. אלא שלא על זה רצינו לספר לכם.

לרנו כידוע, ישנה זיקה גדולה מאוד לספורט-מוטורי וכעת היא מעבירה את החיידק גם לחברה הרומנית. מכונית הדגל של דאצ'יה, הלוגן, נכנסה לסדרת טיפולים בחטיבת הספורט של רנו ולצידה של מכונית הפורמולה 1, נבנתה מכונית מירוץ חדשה – 'דאצ'יה לוגן קאפ'.

ספורט מוטורי כידוע אינו זול, אך עם פתיחת ה'לוגן קאפ' מקווים ברנו ליצור ליגת מירוצים זולה וחסכונית שתאפשר ליותר אנשים להיכנס אל התחום. יתרונה של הדאצ'יה לעומת ליגות זולות מקבילות, הוא היתרון בתמיכת חטיבת 'רנו ספורט' בכל תהליך הבנייה והפיתוח.

את הלוגן קאפ ניתן יהיה להשיג ב-3 גרסאות: מסלול, ראלי אספלט וראלי עפר. בכולן יוכנסו אמצעי הבטיחות המקובלים כמו כלוב התהפכות, כיסא מירוצים, רתמות ועוד. רכיבים אחרים, כמו הגיר למשל, יישארו סטנדרטיים בכדי להפחית את העלויות. דאצ'יה שמחים לבשר כי המכונית תוצע בכל העולם וכבר כעת עובדים על פתיחת ליגות בכל אחת מחמשת היבשות. אצלנו בינתיים אין לא דאצ'יה ולא ספורט מוטורי.

  • עוד באותו נושא:
  • דאצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully