וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה של וואלה! רכב - פאר

15.10.2007 / 19:33

הן יקרות, מפנקות, עשירות ומאובזרות למשעי, אבל מי מבין כל מכוניות הפאר ראויה לתואר מכונית השנה?

מסביבנו, כל היום אנו שומעים על ההתפתחות הכלכלית של מדינת ישראל והססמה של "יציאה מהבוץ הכלכלי" מהדהדת באוזנינו פעם אחר פעם ואחת הדרכים להאמין לכך, היא פשוט לראות את היצע מכוניות הפאר והיוקרה בישראל.

נכון, כולן פונות אל אותה מטרה - לגרום לבעליהן מקסימום עונג בזכות שלל האביזרים והפינוקים ובעיקר, לבדלו מעם. היצע מכוניות היוקרה בישראל אמנם אינו גדול, אך מספיק כדי לגרום לבעלי הממון להתלבט פעם או פעמיים, על מי מהן עליו להפקיד מאות רבות של אלפי שקלים.

באולמות התצוגה של יבואני הפרימיום בישראל תמצאו את האודי A8 המענגת, שמצליחה איכשהו לא לבלוט יותר מדי ולהציע מידה של דיסקרטיות לא מנקרת עיניים לבעליה. כמוה גם ה-S80 של וולוו, שעד לא מכבר הייתה מכונית השרים הנבחרת והפולקסווגן פייטון אשר נמכרה במחוזותינו ליחידי סגולה בודדים.

אולם מנגד, תוכלו למצוא מכוניות שלא משאירות מקום רב לדמיון, מכוניות כמו הסדרה 7 של ב.מ.וו, מכונית שאפשר או לאהוב או לשנוא ורק בגלל העיצוב החדש והמהפכני שלה.באותה משבצת תוכלו למצוא את ה-S קלאס של מרצדס שנחשבת כיום למכונית המתקדמת ביותר מסוגה שלחוויית השהיה בה שמור פרק אישי במיוחד.

ואם כבר דיברנו על אריסטוקרטיה, היש טובה מה-XJ של יגואר? העיצוב, התנהגות הכביש וכמובן ההיסטוריה העשירה, הופכים אותה למוצר יקר ערך ונשגב, אולי אפילו מעט יותר מדי.

הלקסוס LS היא מתחרה חדשה יחסית בישראל, אך למרות שעלתה ארצה לפני זמן לא רב, היא עדיין מצליחה לגרור אחריה שלל מעריצים שנשבו בנוחות הנסיעה ובכמות ה'הייטק' שניתן למצוא בתא בנוסעים שלה.

המתחרה האחרונה שלנו, אך בהחלט חביבה, היא הקדילאק STS אשר לבטח ישנם לקוחות מורעלי התוצרת האמריקנית שיוכלו בקלות להישבע לכם כי זו המכונית הטובה ביותר מארצו של הדוד סאם בה הם נהגו.

אז, מי לדעתכם מכונית הפאר שראויה לזכות בתואר מכונית הפאר של השנה? כנסו לסקר הנמצא כאן משמאל, הצביעו והשפיעו בהליך הבחירה, שכולו שלכם. אל תשכחו להסביר גם את תגובתכם באפשרות ה'טוקבקים'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully