וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים את החומה ומציגים Tmax

אורן קוזלובסקי, ריידרס

16.10.2007 / 13:48

באחת ההשקות המושקעות ביותר שנראו בארץ, הציגה חברת מטרו את קטנוע העל ה-Tmax500 בגרסתו החדשה

במשך קרוב לחודש ייחצנו אנשי השיווק של חברת מטרו, יבואנית קוואסקי, ימאהה וסאניאנג לישראל, את אירוע ההשקה ה"סודי" של השנה. אך בישראל כמו בישראל, סודיות היא עניין זמני ודי בעייתי (ע"ע התקיפה בסוריה – העורך). לזכותם של אנשי מטרו עמדו אירועי העבר המרשימים, בניהם הנחתת אופנוע הימאהה R6 ממסוק לפני כשנתיים ומסיבות המוניות ומרשימות ברחבת מרכז החברה בכפר סבא.

השנה בחרו במטרו להתרחק ממרכז ההנהלה של החברה והזמינו את הסקרנים לנמל תל אביב, להאנגר 11. התכנית האומנותית כללה הופעה של הקאמרית ואובלינס בביצוע להיטי להקת פינק פלוייד. ידוענים, רוכבים וותיקים ולקוחות פוטנציאליים גדשו את האולם. ההופעה המרשימה ועיצוב החלל הפנימי עם אופנועי החברה, בהחלט הציבו רף חדש של השקעה בהשקת אופנועים בישראל. לסיום התכנית האומנותית חשפו מארגני האירוע את הקטנוע המחודש, להיט המכירות המוכח של מטרו ב-8 השנים האחרונות.

ה-Tmax החדש עם שלדת אלומיניום ושיפורים רבים במבנה ובמנוע ייסקר בהרחבה בכתבה נפרדת לקראת התחלת השיווק בעוד כחודש. מחיר הקטנוע (גדלנוע) ינוע סביב ה-70,000 שקלים. במטרו תולים תקוות רבות בהמשך ההצלחה לה זכה הקטנוע עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully