וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס ביבשה, מקס בים

רני פלג

21.10.2007 / 9:37

מחפשים את הלהיט הבא? את מוצר הצריכה שיעשה אתכם מיליונרים? מה דעתכם על כלי רכב אמפיבי בעל 6 גלגלים?

אנשי שיווק רבים כבר איבדו את מכנסיהם במסע החיפושים האולטימטיבי אחר "הדבר הבא". לא הייתי מהמר על מכנסי האישיות, אך הנה לפניכם הצעה עסקית: חברת תעשיות פנאי מבפאלו שבמדינת ניו יורק מחפשת אחר סוכנים חדשים ברחבי העולם לכלי המקסים שהיא מייצרת, מקס שמו. מקס החביב הוא אמבטיה ממונעת בעלת 6 גלגלים אשר יכולה לנוע בכל מקום: בוץ, חול, שלג, סלעים ואפילו מים – כן, מדובר בכלי רכב אמפיבי.

התחלתם להתעניין? אז נמשיך עם הפרטים. מקסים מיוצרים כדי לקחת 2, או 4 נוסעים, או בגרסת טנדר למטען ומונעים על ידי מגוון יחידות כוח בהספקים מ-16 עד 29 כוחות סוס. המחירים נעים בין 6,750 דולר לבין 13,430 דולר (מחירי יצוא מארה"ב) ואם אתם כבר מתחילים לחשב עלויות משלוח, כדאי לדעת כי 8 דגמי מקס מקס דו מושבי ייכנסו למכולת 20 פיט.

וקצת יותר ברצינות, נראה כי בשנים האחרונות מתפתח שוק ער יותר בישראל למוצרים פנאי טהורים. בארה"ב ובקנדה יש ביקוש רציני לכלי האמפיבי החביב, המשרת בעיקר ציידים היוצאים לארוב לחיות חסרות ישע בפינות נידחות (ובעבר כבר סיפרנו לכם על מוצר דומה). אצלנו יש חוסר קל באגמים ובשלג, אך דמיינו לעצמכם טיול בבקעת בית צידא בצפון הכינרת עם מקס שכזה. אז שלחו ליצרן כמה הזמנות והפכו ליבואן הרשמי בישראל, רק אל תשכחו להודיע לנו.

* הכותב הנו עורך 'אתר השטח הישראלי'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully