מי שנכנס בי מאחור...קובי ליאני22.10.2007 / 10:21אולג נורא האמין שה"יום ללא תאונות" באמת ייגמר ללא תאונות, אבל הוא לא ציפה שניידת משטרה היא זו שתתנגש בושתף ב וואצאפשתף ב פייסבוקשתף ב טוויטרשתף ב אימאיילשתף ב generalאל תפספסרוצים לשתף אותנו בשריטה שלכם? לחצו כאן לשליחהעוד תאונותאל תתפשרו על מין לא מספק: כך תשפרו ביצועים - עם הנחה בלעדיתאין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך