וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה של וואלה! רכב – משפחתית גדולה

22.10.2007 / 11:45

אנחנו קוראים להן משפחתיות גדולות ואתם 'מנהלים', אז מי לדעתכם ראויה לתואר מכונית השנה?

בהמשך לבחירת מכונית השנה בישראל של גולשי וואלה! רכב, אתם נקראים הפעם להצביע, להשפיע ולהכריע בשאלה – מי היא מכונית השנה שלכם בפלח המשפחתיות הגדולות – מנהלים.

בפלח זה, אירע השנה אירוע חשוב ואירוע נוסף עתיד להתרחש בקרוב. הראשון הוא כמובן השקת הפורד מונדאו החדשה בישראל, אשר הצליחה להעניק כל כך הרבה – מנוע 2.3 ליטר, בטיחות, אבזור וכו' תמורת 151 אלף שקל ואילו האירוע השני צפוי להיות השקתה הקרובה של המאזדה 6 החדשה (מבחן לה יופיע בוואלה! רכב בקרוב).

בינגוד למונדאו החדשה אשר בפניה עומדת מלאכה לא קלה של שכנוע הציבור, לנוכח דורותיה הקודמים הלא ממש מוצלחים, המאזדה 6 עשויה להיות להיט מכירות, בעיקר בציי הרכב כמו ה-6 היוצאת שכל כך אהבתם.

עוד מאירופה אנו מקבלים בישראל את הפולקסווגן הפאסאט אשר מביאה עמה איכות גרמנית וקדמה הטכנולוגית. עד להגעת המונדאו היא נחשבה למשפחתית הגדולה הטובה ביותר, אבל האם קביעה זו עדיין תקפה? ה-407 של פיג'ו הגיעה אל תחרות זו כשהיא חמושה בעיצוב חיצוני מקורי, פינוק ונוחות נסיעה, אבל האם היא זו שראויה לזכות בתואר הנכסף?

מול האירופאיות עומדות המתחרות מהמזרח. האוונסיס של טויוטה גוררת את מוניטין האמינות הידוע של טויוטה, יצרנית הרכב הנישה בגודלה בעולם. האקורד של הונדה, גם כן עומדת בפני החלפה, אך מיותר לציין שאהבנו אותה מאוד בזכות היותה חבילה מאוד מהנה לנהג עם היגוי חד, אחיזה גבוהה ומנועים שיודעים לספק את הסחורה. ואם כבר דיברנו על אחיזה, אי אפשר שלא לצרף גם את ה-B4 של סובארו, הדגם היחיד בעל ההנעה הכפולה בקטגוריה זו.

אחרונה חביבה היא הסונטה של יונדאי, הנציגה הקוריאנית היחידה שהצליחה להתברג אל הסקר. בשנים האחרונות עבר דגם זה שדרוג משמעותי מעלה וכעת היא לא מתביישת להסתכל למתחרות ישר בעיניים, גם בטבלת המכירות.

אם כך, מי לדעתכם המשפחתית הגדולה שראויה לזכות בתואר מכונית השנה? כנסו לסקר הנמצא כאן משמאל, הצביעו והשפיעו בהליך הבחירה, שכולו שלכם. אל תשכחו להסביר גם את תגובתכם באפשרות ה'טוקבקים'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully