וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינים שוב באים לישראל

תומר הדר

22.10.2007 / 12:39

גם קבוצת מכשירי תנועה צפויה להביא מכונית סינית לישראל מבית צ'רי, תחת השם קרייזלר

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי, קרייזלר ודודג' עתידה לייבא לישראל מכונית סינית אשר תשווק בארצות הברית תחת השם קרייזלר, כך נודע ל-TheMarker.

הסכם שיתוף פעולה ראשוני נחתם בדצמבר האחרון בין צ'רי הסינית וקרייזלר האמריקאית. מטרתה של צ'רי היא לייצא מכוניות אל השוק האמריקאי, הנמנה על שווקי הרכב הגדולים בעולם. מטרתה של קרייזלר היא פיתוח של מכונית בשיתוף עם יצרן אשר מתמחה בפיתוח וייצור של מכוניות קטנות וזולות.

השבוע הודיע יין טונגאיו, מנהל המכירות העולמי של צ'רי, כי החברה תתחיל לייצר מכוניות עבור קרייזלר במהלך שנת 2009. המכונית הקטנה ביותר בהיצע הדגמים הנוכחי של קרייזלר היא דודג' קאליבר, המשווקת גם בישראל.

ייצור של מכונית קטנה יותר יאפשר לקרייזלר להגדיל את נתח השוק שלה באירופה, בה קיימת העדפה ברורה למכוניות קטנות יותר מקאליבר. "אין ספק שנייבא את המכונית שצ'רי תייצר עבור קרייזלר", מוסר בני רוטברג, מנהל מותג קרייזלר במכשירי תנועה.

"המכונית שבכוונתנו לייבא לישראל היא מכונית סגמנט C אשר תתחרה במכוניות מקבילות בישראל. מחירה יהיה מאוד תחרותי", אמר רוטברג. הוא צופה שהדגם הסיני ייובא לישראל במהלך שנת 2010.

צ'רי, אגב, אינה היצרן הסיני היחיד שחובר ליצרן רכב ותיק, המעניק את שמו למכוניות הסיניות כדי להקל על שיווקן מחוץ לסין: בחודש שעבר דווח ב-TheMarker כי מכוניות מתוצרת SAIC הסינית ישווקו בעתיד בישראל, כשבחרטומן יתנוסס סמלו של קונצרן סאנגיונג הקוריאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully