וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה משתפרת בסמה

25.10.2007 / 9:31

הונדה מתכננת להגיע לתערוכת השיפורים 'סמה' עם שתי אקורד חדשות ומשודרגות ומכונית קונספט העונה לשם HF-S

תערוכת השיפורים והשדרוגים לרכב 'סמה' נחשבת לבמה המפורסמת ביותר בעולם בתחום השדרוגים לרכב. בתחילה, רק סדנאות בעלות שם, וגם כמה שרק עושות את צעדיהן הראשונים בעולם השיפורים הציגו שם את מרכולתן. כיום, קשה יהיה למצוא יצרנית רכב שלא תמצא דרך לייצג את עצמה בתערוכה שכזו.

הונדה החכימה השנה ואל תערוכה זו היא תגיע עם שלוש מכוניות – שתיים מהן יהיו דגמים משופרים של האקורד החדשה שטרם הושקה רשמית בעולם כמכונית סדרתית ולכך יש משמעות עצומה, והמכונית השלישית היא מכונית תצוגה חדשה העונה לשם HF-S ואת האיור שלה אתם יכולים לראות. ה-HF-S צפויה להיות מכונית ספורטיבית ידידותית לסביבה והיא תוכננה על ידי מחלקת הפיתוח של הונדה בארה"ב. פרטים נוספים אודותיה יפורסמו עם פתיחת שערי התערוכה.

הונדה כצפוי שומרת את כל הקלפים קרוב לחזה ואינה מוסרת כל פרט או אף תמונות של שתי מכוניות האקורד החדשות, כן מוסרת הצהרה רשמית אודות חוקיותם של השדרוגים – בארה"ב ובשאר המדינות שמתירות שדרוג של הרכב (לא, לא אצלנו), כל לקוח יוכל לבחור את המוצרים המתאימים מתוך הקטלוג של הונדה או של חברת השיפורים מוגן (MUGEN), לרכוש אותם בסוכנויות השירות של הונדה ואף להתקינם שם מבלי לפגוע בתקופת האחריות כלל שעומדת על 3 שנים או 57,000 ק"מ. הונדה אגב, לא קוראת לאביזרים אלו "שיפורים", אלא "אביזרים להגדלת ההנאה".

האם לדעתכם קיים סיכוי שגם בישראל נוכל יום אחד לרכוש ולהתקין ברכבינו "אביזרים להגדלת ההנאה" באופן חוקי?

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully