וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S2000 מושכת זמן

ירון אדרי

26.10.2007 / 9:51

הונדה כנראה מסרבת להציג את הדור הבא ל-S2000, אז היפנים יעבירו בינתיים את הזמן עם הטייפ S

לאחר שכבר הציגה הונדה את גרסת הספורט CR של ה-S2000 בארה"ב לפני זמן לא רב, חושפת היא בתערוכת טוקיו את הגירסה לשוק היפני. הרודסטר הדו-מושבית תכונה טייפ S והיא תרמוז כי כנראה ייקח עוד קצת זמן עד שנקבל את הדור החדש לו רבים מצפים.

שלא כמו הגירסה האמריקנית בעלת הגג הקשיח, ה-S תעשה שימוש בגג רך שיעזור לה להפחית ממשקלה. עוד תקבל ה-S פגוש קדמי אווירודינמי וכנף אחורית שתעזור לה לשמור על יציבות הישבן הידוע כאחד שלא תמיד דבק בקו הישר. גם המתלים שודרגו לעומת הגירסה הסטנדרטית יחד עם חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש בכדי להעניק לה את "ההתנהגות הקרובה ביותר למכונית מסלול".

בתחום המנוע לא נרשם שדרוג, אולם יש לזכור כי גם ככה מדובר על אחד שעובד לא קל ומגיע עד ל-9,000 סל"ד. ה-V-Tec האטמוספרי בנפח 2.2 ליטר ימשיך להפיק 239 כוחות סוס ב-7,800 סל"ד ו-22.4 קג"מ המגיעים כולם לא רחוק משם. הכוח מועבר דרך גיר ידני 6 הילוכים ודיפרנציאל מוגבל החלקה אל הציר האחורי. נתוני התאוצה והמהירות לא נמסרו, אך סביר כי לא יהיו רחוקים בהרבה מאלה של גירסת ה-2.0 לה 10 סוסים נוספים (6.2 שניות ו-240 קמ"ש).

עבור הבעלות על התענוג יאלצו לשלם היפנים 3.99 מיליון ין. המספר אמנם נשמע מאיים, אך תרגום פשוט לעברית מלמד כי מדובר בסך הכל בסכום השווה ל-140 אלף ש"ח. תארזו לי אחת.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully