וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירה ודעה קדומה

ירון אדרי

28.10.2007 / 12:19

לדעה הקדומה על יכולות הנהיגה של נשים מצטרפת דעה חדשה. האם נשים יודעות למכור את הרכב שלהן?

השוני בין גברים ונשים בכל הקשור בעולם הרכב אינו דבר חדש ולמרות זאת, מדיי פעם דואג מגזין כזה או אחר לפרסם מחקרים וסקרים בנושא אשר מחזקים או מפריחים דעות קדומות כאלה ואחרות. הפעם עושה זאת אתר הרכב הפונה לנשים בבריטניה, evecars.com, המגלה כי בנוסף לכל הצרות, הנשים גם מפסידות כסף רב בתהליך מכירת הרכב.

את האשמה מטילה אלכס ג'נר-פוסט, עורכת האתר, על הפחד של אותן נשים ממכירת מכוניתן באופן עצמאי. לדבריה של פוסט מהווים סוחרי הרכב פתרון קל לחוסר הידע ולפחדים אשר מציפים את הנשים ועל כן מוכנות הן לספוג את ההפרש הגדול במחיר המכירה. "עם קצת השקעה וחשיבה, יכולות הנשים למכור את הרכב בעצמן ואגב כך להרוויח כמה מאות פאונדים".

תופעה זאת אינה ייחודית רק לבריטניה והיא מוכרת בכל העולם כמו גם בישראל. על כן, בכדי לעזור לאחיותיה, לא מסתפקת פוסט בדעתה האישית והיא מפרסמת את "מדריך 5 הנקודות למכירת מכוניתך":

1. חפשי אחר מודעות מכירה למכונית זהה על מנת לקבוע את המחיר, לא לפני שהוספת קצת לצורך המשא ומתן. בנוסף, אסור לך לשכוח כי הרכב צריך להיראות "טיפ-טופ".

2. פרסמי מודעה מנצחת תוך הימנעות מחשיפת פרטים שיכולים להוריד את המחיר כמו "יד ראשונה מגברת מכובדת".

3. אל תתפתי לאפשר נסיעת מבחן ללא לקיחת פרטים מזהים מהקונה הפוטנציאלי.

4. אל תתבישי לבקש לראות את הכסף לפני שניגשים לבנק. צ'קים כמובן אינם באים בחשבון ועדיפה העברה בנקאית. בהזדמנות זאת, אל תשכחי לבצע כנדרש את העברת הבעלות.

5. את חכמה. אל תפלי למלכודות ורמאויות.

אז בפעם הבאה שאת עומדת בפני החלפת מכוניתך, וותרי על הסוחרים ואל תשכחי לעמוד על שלך. בכל זאת, את הרי שייכת למין החזק באמת...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully