וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחליף ירוק לרגליים

29.10.2007 / 13:26

בשנים האחרונות, נתקלנו בהמון כלים נחמדים שמחליפים את פעולת ההליכה והפעם גם מוצר כחול לבן

אין ספק בכך, העולם נהיה ירוק יותר בכל מובן. מכוניות היברידיות צצות באולמות התצוגה, מכירות האופניים עולות בהתמדה ומנגד, בעיות החניה, בייחוד בת"א רק מחמירות, אך מה הפלא? כאשר מרבית האוחזים בהגה בוחר להשתמש בטון ומשהו פלדה כדי לשנע לרוב רק אדם אחד בתוך העיר, מה שמקבלים זה צפיפות איומה וגם מידה לא מבוטלת של זיהום אוויר.

לשמחתנו, כאשר מתחילים לרגע להתבונן על מדרכות העיר, אפשר למצוא שם לא מעט כלים שמצד אחד חוסכים מאיתנו את ההליכות המייגעות ומצד שני גם משאירות את המכונית בבית - כלים כמו הסגווי, אופניים וקורקינטים למניהם.

אז הפעם הלטנו לספר לכם על כלי ישראלי קטן, יעיל ואפילו מגניב שמיוצר כולו בישראל - הטרקר. זהו קורקינט חשמלי 'כחול לבן' שהצליח לעלות חיוך גם לנו על פנינו ואפילו גרם לחשק עז לעלות ולתת בגז. אהה... לתת בחשמל, כמובן.

הטרקר מיוצר בישראל בשלוש גרסאות, כל אחת ויחודה שלה. המשותף לכולן הם ממדים של 120 ס"מ לאורך, 35 ס"מ לרוחב ו-100 ס"מ לגובה במצב פתוח ומוכן לרכיבה, כולן מגיעות במגוון צבעים לבחירה, ועם רשימת תוספות ארוכה. שלושתן מסוגלות לשאת עד 150 ק"ג והן מצוידות במנועים חשמליים הניזונים מארבעה מצברי 12 וולט (מצברי ג'ל). החשמל האגור במצברים אמור לספק טווח רכיבה של 15 עד 22 ק"מ ומהירות מרבית של עד 38 קמ"ש. טעינת המצברים נעשית דרך שקע חשמל ביתי סטנדרטי והיא אורכת בין 3 ל-4 שעות. על העצירה אחראי בלם דיסק בגלגל הקדמי ומידת הצמיגים היא 10 אינטש.

ה-TR-560 הוא הבסיסי והנפוץ משלוש הגרסאות, הוא מציע אפשרות לרכיבה בעמידה ומחירו עומד על 5,800 שקל. הגרסה השניה היא ה-TR-560S והיא מציעה את אותן תכונות כשל גרסת הבסיס, רק בתוספת מושב לרכיבה בישיבה ומחירה עומד על 6,300 שקל. הגרסה האחרונה, ה-TR-565 מיועדת לחובבי האקסטרים מבניכם. זו מציעה מנוע חזק יותר (3,300 סל"ד), צמיגי סליקס דביקים ואפילו ג'נטים מגנזיום. מחירה עומד על 6,500 שקל.

את שלושת הקורקינטים ניתן לקפל בקלות לאחסנה נוחה, גם בתוך תא המטען של הרכב. אנחנו בכל מקרה אהבנו את טווח הנסיעה שמאפשר לנוע בקלילות בתוך תל-אביב למשל מבלי לזהם את הסביבה ומבלי לחפש חניה, מלבד כמובן לכיף שברכיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully