וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה בדרך לדקאר

רני פלג

31.10.2007 / 11:36

דרור כהן ממשיך לאסוף כספים בכדי להגיע אל הדקאר בערב התרמה מיוחד שייערך הערב בתל-אביב

מרוץ הדקאר הוא החלום הרטוב של כל מי שעוסק במרוצי מדבר, או בנהיגה מהירה בשטח. דרור כהן, טייס קרב בעבר ונכה המרותק לכסא גלגלים היום, עומד להגשים את החלום בשנית. לאחר שהשתתף במרוץ ב-2002 ופרש עקב תקלה טכנית, חוזר השנה דרור למרוץ עם מכונה מרשימה ועם נחישות מתוגברת, כדי להראות לעצמו ולעולם שכיסא גלגלים הוא רק מגבלה פיזית וכי הרוח חזקה יותר מהגוף. דרור יודע על מה הוא מדבר משום שמאז נפצע הוא עוסק בכל סוג ספורט אפשרי, הקים את עמותת אתגרים ואסף כמה מדליות אולימפיות.

החלום של דרור הוא חלום יקר ביותר ודרור ממשיך בקדחתנות לאסוף כסף למימון המבצע. הערב (31/10), בשעה 22:00, יקיים דרור מסיבה במועדון 'ויסקי גו-גו' בנמל תל אביב. המסיבה מיועדת לגיוס כסף, הכניסה היא בחינם, אך האורחים מוזמנים לפתוח את ארנקיהם. באי המסיבה יוכלו להיכנס במקום לאתר האינטרנט המלווה את המבצע ולתרום בדרך הייחודית שהגה דרור – רכישת מקום על גבי מדבקת קולאז' ענקית, אשר תפאר את מכסה המנוע של השברולט סילברדו בו ינהג דרור במרוץ.

אין זה משנה אם אתם חובבי ספורט מוטורי ומרוצי מדבר, או שאין לכם כל עניין בנושא. הסוגיה שמעלה דרור לדיון היא רחבה הרבה יותר: דרור בדקאר הוא הוכחה לניצחון הרוח על מגבלות הגוף – סוגיה ממנה יכולים ללמוד גם אנשים שלמים בגופם. אז בואו למסיבה של דרור, הרימו כוסית להצלחת המבצע ותרמו בעצמכם למען מטרה חשובה זו. ואם אינכם יכולים להגיע פיזית, אנא היכנסו כעת לאתר האינטרנט של דרור ושימו עצמכם על מכסה המנוע של דרור. ואפשר גם לראות זאת בצורה אחרת: מתי הציעו לכם (או ליתר דיוק, לתמונתכם) להגיע לדקאר בעלות מגוחכת של 11$ (העלות המינימלית של רכישת מקום על גבי המדבקה)?

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי
  • דקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully