וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמיים כבר לא הגבול

ירון אדרי

4.11.2007 / 13:43

מייבאך פותחת את הגג בצורה מיוחדת עבור לקוחותיה המפונקים במכונית רעיון המבוססת על ה-62S

ה-62S של מייבאך היא אחת המכוניות החזקות והמפוארות ביותר הניתנות היום לרכישה, מה שמצמצם מאוד את קהל היעד אליו היא פונה. על כן, ישבו במייבאך וחשבו איך אפשר להפוך אותה למשהו ייחודי שידגיש ללקוחות עוד יותר את מעמדם. אז מה חסר במכונית לאנשים שאצלם השמיים הם הגבול? התשובה נימצאת בגוף השאלה.

רוכשי המייבאך הפוטנציאליים הם ללא ספק אניני טעם בכל הקשור לפינוק וגג נפתח יכול להוות בשבילם בעייה, בעיקר לנוכח מנוע ה-V12 של AMG המספק 612 כוחוס סוס ו-102 קג"מ. גג פנוראמי גם כן לא בא בחשבון היות וכמוהו ניתן למצוא במכוניות לפשוטי העם. אז ישבו במייבאך וחשבו איך בכל זאת לתת את השמיים במתנה וכך חזרו לעבר, אל הלנדאולה.

הלנדאולה התאפיינה בגג אשר נפתח מעל יושבי המושב האחורי בלבד. במייבאך לקחו את הגג צעד אחד קדימה והפרידו אותו מהדפנות כך שפתיחתו אינה תביא לוויתור על מסגרות הצד והחלונות. כך, יוכלו הספונים מאחור להמשיך ולהינות מהתא המפואר בתוספת השמיים שמעל ומבלי להאבק יותר מדיי ברוח שתבדר את שערם ב-200 קמ"ש. הדבר היחיד אליו יהיו חייבים הם בכל זאת להתרגל הוא פרק הזמן של 16 שניות שלוקח לגג להיפתח או להיסגר.

עבור מייבאך מדובר בצעד חשוב. מיום החייאת המותג על ידי מרצדס, טרם הוצגה גירסת גג נפתח ומי שבכל זאת רוצה כזאת, יכול לרכוש לעצמו את הפאנטום קונברטיבל של רולס רויס או אחת ממכוניותיה של בנטלי, שתיהן בבעלותן של המתחרות (ב.מ.וו ופולקסווגן בהתאמה). לאחר הצגת מכונית הרעיון, יישקל היצור הסדרתי.

  • עוד באותו נושא:
  • מייבאך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully