וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החסאן הצוהל

ירון אדרי

6.11.2007 / 12:09

במעמדו של נשיא פרארי, הונחה אבן הפינה לפארק האטרקציות של החברה באבו דאהבי שיפתח בשנת 2009

בחודש ינואר האחרון סיפרנו לכם על צאתו של מסע פרארי לציון 60 שנותיה מאבו דאהבי לאיטליה. כבר אז ידענו על הקשר המתהדק בין יצרנית האקזוטיקה למדינת איחוד האמירויות של המפרץ הפרסי, קשר שיביא להקמתו של פארק אטרקציות ומוטוריקה הראשון מסוגו בעולם עליו יתנוסס לוגו החסאן (בערבית – סוס) הצוהל.

במעמדם של נשיא פרארי לוקה די-מונטזומולו ואחמד עלי אל סייג' יו"ר חברת האחזקות ALDAR האמונה על פיתוח הפארק, הונחה אבן הפינה למה שבהחלט עתיד להיות סטנדרט חדש בעולם הארכיטקטורה ובעולם הספורט המוטורי בפרט. "עבור פרארי מדובר בנקודת ציון חשובה שנקבעה יחד עם חגיגות ה-60 וכמובן מלווה בצעד סימבולי עם אליפות היצרנים והנהגים של הפורמולה 1", כך נאם די-מונטזומולו במהלך הטקס.

הפארק שישתרע על כ-650 דונם, יבנה על האי יאס המלאכותי ומשך העבודה צפויה לעמוד על פחות משנתיים. 24 אטרקציות שונות לכל המשפחה יהיו בפארק כמו מתקני שעשועים, בתי קולנוע מפוארים ומשוכללים, בתי ספר לנהיגת מירוצים ועוד. הדובדבן בליבו של הפארק יהיה מסלול המירוץ הבין לאומי אשר יארח את הגרנד פרי הראשון של אבו-דאהבי ב-2009.

במהלך הטקס, טמנו המכובדים באדמה קפסולת זמן ובתוכה בוכנה וטלטל אשר שימשו את אחד ממנועי מכונית הפורמולה 1 של העונה האחרונה. בעוד 40 שנה, במסגרת חגיגות ה-100 לפרארי, תיחשף הקפסולה שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully