וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים לרכיבת חורף

אורן קוזלובסקי, ריידרס

6.11.2007 / 16:31

חברת IFI מוטורס יבואנית זונגשיין וליפאן, עושה מאמצים לשיפור התדמית עם בדיקת תקינות חינם לקראת החורף

חברת IFI מוטורס יוצאת במבצע להכנת האופנועים אותה היא מייבאת לקראת החורף. במטרה להקדים ולהכין את הרוכבים שלחלקם זהו החורף הראשון, החליטו בחברה לזמן את הלקוחות לבדיקה. המבצע נועד להקל על הרוכבים והיבואן לפני העונה הגשומה וכדי לאתר תקלות או אופנועים הלוקים במצבם הבטיחותי. כדי לעודד את הרוכבים, החליטו בחברת IFI לא לגבות תשלום עבור הבדיקה.

הבדיקה תכלול את תקינות מערכת החשמל, שרשרת וגלגלי שיניים, צמיגים, בלמים והיגוי. "לצערנו גילינו כי חלק גדול מרוכבי האופנועים אינם מודעים למצב האופנוע עליו הם רוכבים. תקלות רבות היו נחסכות מהרוכבים אם היו מגיעים לבדיקה וטיפול שגרתיים. לקראת החורף הטומן בחובו סכנות רבות לרוכב המתחיל חשוב לנו לבדוק את אופנועי לקוחותינו. הבדיקה הינה ללא תשלום כחלק מדאגתנו לשלום הרוכבים", כך מסר דניאל ברקו, מנכ"ל החברה.

לאור ביקורות שעלו בפורומים ובאתרים על אמינות ומצב תחזוקה ירוד של האופנועים הסינים, טוענים במוסך היבואן כי חלק גדול מהתקלות והליקויים היו נמנעים אם הלקוחות היו מגיעים בזמן לטיפולים. כדי להימנע מלחץ צפוי על המוסך הראשי אחרי הגשם הראשון, מנסה היבואן להקדים תרופה ולאתר את אותם אופנועים המועדים לפורענות ולחזק או להחליף את הטעון שיפור. תוקפו של המבצע עד סוף חודש נובמבר.

אנו מחזקים את היוזמה הברוכה וכדי להוסיף מעט מניסיוננו, המלצתנו ללקוחות היא לתאם ההגעה מראש, אחרת ישנו סיכוי גדול שתיאלצו לחזור הביתה בדרך חלופית.


* הכותב הנו עורך אתר הדו-גלגלי 'ריידרס'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully