וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכניות לחורף בטוח יותר

ירון אדרי

8.11.2007 / 14:01

מייד לאחר שנכנס לתפקיד מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מפרסם יאיר דורי תוכנית חורפית לבטיחות בדרכים

המנכ"ל הנכנס של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, יאיר דורי, מתחיל לעבוד. היום (חמישי) אישר דורי תכנית פעולה אינטגרטיבית שתביא לצמצום מספר תאונות הדרכים בחורף הקרוב.

בבסיסה של התוכנית עומדת הקמת 'מנהלת חורף לאומית' אשר תרכז את פעילות הגופים הפועלים למען הבטיחות בדרכים כמו משטרת ישראל, משרד החינוך והרשויות המקומיות. בשלב הראשון, תפרוס מנהלת החורף הלאומית כוחות משטרה בצמתים וכבישים מסוכנים, תבצע בדיקות אקראיות לתקינות כלי רכב ותערוך פעילויות הסברה וחלוקת עלונים בבתי ספר ובקניונים. במקביל, תקיים המנהלת שיתוף פעולה עם רשויות מקומיות לשיפור הבטיחות בתחומים העירוניים.

דורי מוסר כי התוכנית תעזור לשיפור הבטיחות בכביש בראייה מקיפה תוך התחשבות בגופים השונים, בעונות השנה ובאוכלוסית היעד. עוד מוסיף דורי כי הרשות תערוך מעקב אחר הצלחתן של הרשויות המקומיות בתכנית.

וכמובן שלא ניתן בלי קמפיין פרסומי מקיף שיעלה כבר בימים הקרובים. 3.5 מיליון ש"ח השקיעה הרשות בתשדירי רדיו וטלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות בעיתונות היומית, במטרה לשנות את תרבות נהיגת החורף.

אנחנו בוואלה! רכב רואים בעין חיובית את עיקרי התכנית ומאחלים ליאיר דורי הצלחה. אנו רק מקווים כי שלל ההצהרות והתוכניות לעתיד אינן יחזרו כבעבר ויתגלו לבסוף כעוד אוסף הצהרות ללא כיסוי של משרד התחבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully