וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכסחת הדשא האולטימטיבית

ירון אדרי

9.11.2007 / 6:53

מכסחת הדשא בהשראת מכונית הפורמולה 1 של לוטוס מסוף שנות ה-70, מגדירה מחדש כיסוח מהו

על שיגעונותיהם של מעצבי תלת מימד ברחבי העולם כבר כתבנו לא מעט, בעיקר כשמצאנו אותם מנסים את מזלם בעיצוב מכוניות רעיוניות לאחת מיצרניות הרכב השונות. על כן, לא הופתענו כששמענו על המעצב התורן שבחר גם הוא בעולם הרכב ליצירתו הבאה. מה שכן הפתיע אותנו, היה לראות כי הפעם בחר המעצב לשלב בין מכונית הפורמולה 1 לוטוס JPS מסוף שנות ה-70 ו...מכסחת דשא.

מכסחת הדשא (שכעת בהחלט זכאית להיקרא מכסחת) יצרה אצלנו המון עניין, מה שגרם לנו לנסות ולמצוא את בעליה. שיטוט קל ברחבי האינטרנט ומצאנו עצמנו בשיחה עם קאדג בוצ'ר, מעצב בן 30 מצרפת. בוצ'ר מספר לוואלה! רכב כי הוא אוהב מאוד את תחום הרכב ובזמנו הפנוי, הוא מוצא דרכים לשלבו עם סגנונו המיוחד. "מכסחת הדשא היא למעשה אחת מהדרכים בהן אני אוהב להציג את הפירוש שלי לעיצוב עתידני דרך דברים מהעבר". בוצ'ר גם גאה לספר לנו כי עוד בטרם יצא הסרט רובוטריקים לאקרנים, הוא יצר את אופטיבוס פריים, רובוט אוטובוס הדומה לגמל שלמה.

אז מאיפה בא רעיון מכסחת הדשא, שאלנו? "זה התחיל עם קיט אווירודינמי שעיצבתי סתם בשביל הכיף, ואחרי שסיימתי חשבתי שאפשר להפוך אותו לספורטיבי עוד יותר". התוצאה הסופית מזכירה לנו קארט תחרותי שקיבל צמיגי שטח ובולמים, רק שבמקום אדם בשר ודם, שוכן במרכזו מנוע שנראה מתוחכם. אגב, מפעיל המכסחת יעשה זאת באמצעות אותן ידיות מוכרות ממכסחת הדשא של סבא, אלא שהשליטה תיעשה דרך צג LCD שישמש גם כלוח מחוונים. בוצ'ר לא שכח לצייד את המפעיל בקסדה. אתם יודעים, ליתר ביטחון.

רוצים לראות עוד מיצירותיו של בוצ'ר? כנסו לקישור המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully