וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריכה חיזוק?

ירון אדרי

11.11.2007 / 12:51

ה-M3 קופה של ב.מ.וו שברה לא מעט מוסכמות עת הושקה לפני שלושה חודשים. ל-AC שניצר זה ממש לא מספיק

סדנת השיפורים של AC שניצר מכינה הפתעה קטנה לקראת תערוכת אסן הגרמנית בדמותה של ה-M3 קופה החדשה. תזכורת קטנה: ה-M3 עושה לראשונה שימוש במנוע V8 אטמוספרי אשר מפיק לא פחות מ-420 כוחות סוס ו-40.8 קג"מ. פרט למראה הקרבי שלה, את גג הפח הקונבנציאונלי מחליף בגירסה זאת גג עשוי קארבון אשר תורם לקשיחות המרכב, להפחתת המשקל וכמובן להורדת מרכז הכובד.

אז מה מכינים בשניצר? מהתמונה היחידה ששוחררה לאוויר, ניתן לראות מספר שינויים אווירודינמיים כמו ספליטר הקארבון המתכוונן בפגוש הקדמי, חצאיות הצד עם פתחי המפלט (?) בסמוך לכנף האחורית וכמובן לוגו הסדנה. אל בתי הגלגל הותאמו חישוקי סגסוגת חדשים בקוטר 20 אינטש (או 19 ללקוחות הסולידיים יותר) העוטים צמיג מתאים בעל חתך סופר נמוך.

פרט נוסף שחושפים בשניצר הוא התאמתה של מערכת מתלים מתכווננת לכל אחת מפינות השלדה. "מערכת זאת תאפשר למכונית התנהגות עוד יותר קרובה למכונית מסלול", אומרים בסדנה ומשאירים סימני שאלה דווקא על איך תתנהג המכונית בתנאי "בית-עבודה". ומה על המנוע? כאן עיקר ההפתעה. בשניצר לא מגלים כרגע מה תא המנוע מחביא בקירבו והאם 420 הסוסים הקיימים עתידיים לקלוט עלייה. מה שבטוח, גם במצבה הסטנדרטי המכונית קיצונית מספיק.

ועד שנדע מה בדיוק יעלה בגורלה של הקופה, מה אתם הייתם רוצים לראות במוצר הסופי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully