וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי חושפת את ה-1098R

אורן קוזלובסקי, ריידרס

12.11.2007 / 10:19

אופנוע הדגל של החברה נחשף בתערוכת מילאנו במעמד טרוי בייליס, הרוכב הרשמי באליפות הסופרבייק

יצרנית האופנועים דוקאטי, חשפה בתערוכת מילאנו את קו המוצרים החדש שלה לשנת 2008. החברה האיטלקית הציגה גירסה חדשה וסקסית לאופנוע העירום המונסטר 696, אופנוע סופרבייק מוקטן ה-848, וכמובן גירסה קיצונית ומתקדמת ל-1098.

1098R הוא השם המתבקש לגירסה זאת שניפחה הוגדל ב-100 סמ"ק, הספקה עלה ל-180 כ"ס ונתון המומנט שלה טיפס ל-13.7 קג"מ. מעבר להגדלת נפח המנוע, טרחו בדוקאטי לצייד את האופנוע גם בטכנולוגיית המרוצים הנוכחית שלהם. מהנדסי החברה לקחו מערכת ה-DTC (Ducati Traction Control) היישר מאופנועי המסלול של דוקאטי, כדי להפוך את ה-R לנשלט יותר גם בכביש הציבורי.

טרויי בייליס, יחד עם מישל פבריזיו, שניהם רוכבי דוקאטי הרשמיים לאליפות הסופרבייק של העונה הבאה, בחן את האופנוע וקבע כי "זהו אופנוע מרשים יותר מכל אופנוע קודם שהיה לי. אני כבר לא יכול לחכות לרכיבה האמיתית על המסלול ולהזדמנות להתחרות עם האופנוע באליפות הסופרבייק הקרובה".

בדוקאטי תולים תקוות רבות בשיווק האופנוע הקיצוני. נתוני ההספק והמשקל של אופנועי ה'היפר ספורט' היפנים, כמו גם יכולתם הדינאמית הגבוהה, הקשו מאוד על אופנועי הביצועים האיטלקיים עם מנועי ה-V טווין שסבלו מנתוני הספק נמוכים משמעותית.


* הכותב הנו עורך אתר הדו-גלגלי 'ריידרס'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully