וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

STטיקה קרבית בפוקוס

ירון אדרי

13.11.2007 / 16:25

מתיחת הפנים של הפוקוס כוללת גם את גירסת ה-ST הקרבית שהפכה אגרסיבית יותר. המנוע נותר ללא שינוי

במסגרת חשיפת מתיחת הפנים לפוקוס, משחררת פורד תמונות ראשונות של הגירסה הקרבית. השינויים הבולטים בעיצובה של ה-ST המחודשת נמצאים בעיקר בחזית עם פגוש תפוח ואגרסיבי המשתלב עם הגריל שזכה גם הוא לשינוי קל. פנסי החזית עברו שינוי גם הם ומשיכתם לאחור מוסיפה למראה הכולל. שינוי קל נעשה גם בפגוש האחורי ובחצאיות הצד, אולם אלה פחות מורגשים. חישוקי הסגסוגת בתוך בתי הגלגלים יהיו בקוטר 18 אינטש.

מתיחת הפנים לפוקוס הוצגה לראשונה בתערוכת פרנקפורט שנערכה בחודש ספטמבר האחרון, אך היה זה דגם ההטצ'בק הקומפקטי שנחשף. כעת, מלווה פורד את המלאים בליווי תמונות ראשונות אלו של דגם ה-ST אשר זוכה להצלחה גדולה מאוד באירופה ובבריטניה בפרט. בשנתיים בהם מיוצר דגם זה, עומד היקף המכירות בבריטניה בלבד על יותר מ-13,500 מסירות.

מנוע ה-5 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר של הפוקוס המחודשת, יישאר במתכונתו הנוכחית. הווה אומר 225 כוחות סוס המועברים דרך גיר ידני 6 הילוכים אל הגלגלים הקדמיים. כיול השלדה נותר גם הוא כשהיה כך שנתוני ההתנהגות והביצועים שלה אמורים להיות זהים והטובים בסגמנט הקומפקטיות החמות.

הפוקוס ST תיוצר ב-3 רמות גימור ובתוצרת 3 ו-5 דלתות ותחילת שיווקה באירופה צפוי למרץ 2008. תג המחיר יחל ב-18 אלף פאונד (כ-150 אלף ש"ח) ועד ל-20,600 פאונד (כ-175 אלף ש"ח, כמובן לפני מסים). ידלק מוטורסי, יבואנית פורד לישראל, מסרה לאחרונה כי הפוקוס ST אינה נמצאת בכוונות הייבוא שלה וכי לעת עתה נסתפק בדגם הקופה קבריולה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully