וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 6 נחטפת מהמדפים

תומר הדר

12.11.2007 / 20:33

250 מכירות ביום הראשון - המכוניות נקנו על ידי לקוחות פרטיים. עיקר ההזמנות - לדגם LUXURY

טרם חלף שבוע מאז יום שישי האחרון בו הושקה מאזדה 6 החדשה, ובספרי ההזמנות נרשמו כבר מאות הזמנות. "ביום שישי האחרון פתחנו את שערי אולם התצוגה בשעה שבע בבוקר וסגרנו אחרי השעה שלוש", מספר איש מכירות באולם תצוגה של מאזדה. "ביום הראשון בלבד נמכרו 250 מכוניות", מספר גורם בכיר בדלק מוטורס, יבואנית מאזדה ופורד.

250 המכוניות אשר נמכרו ביום הראשון לא נקנו על ידי חברות ליסינג, אלא על ידי לקוחות פרטיים. "עיקר ההזמנות שנרשמו היו לדגם LUXURY, שמחירו הוא 155 אלף שקל, מספר הבכיר. רוב הקונים שרכשו מאזדה 6 ביום המכירות הראשון הם לקוחות חוזרים אשר רכשו רכב מאזדה בעבר: "עיקר הרוכשים הם בעלי מאזדה 6 מהדור הקודם שבבעלותם היו קודם דגמי מאזדה נוספים".

בנוסף, נרשמו גם הזמנות לדגם הבכיר המצויד במנוע בנפח 2.5 ליטרים, שמחירו הוא 176 אלף שקל לגרסת הסדאן ו-179 אלף שקל לגרסת ההאצ'בק (חמש דלתות).

למרות הערכות ראשוניות של בכירי דלק מוטורס בעת ההשקה אשר התקיימה בשבוע שעבר, בדבר התפלגות מכירות שווה בשווה בין לקוחות פרטיים ובין ציי רכב, נרשמו השבוע, על פי איש המכירות, מאות הזמנות של חברות ליסינג - רובן המכריע לדגם EXECUTIVE שמחירו 151 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully