וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו במסך עשן

ערן אביבי

14.11.2007 / 9:27

ליגת 'מלך הדריפטים' של אלטרנתיבי התקיימה בסוף השבוע האחרון. ערן אביבי מספר על החיים בתוך העשן

בכניסה לפאב המקומי בקיבוץ רמת הכובש, תלוי שלט גדול - "אסור לעשן בתוך הפאב". כמה עשרות מטרים משם, בכניסה למתחם אלטרנתיבי, נכתב ובגדול – "ליגת King Of Drift - הכניסה למעשני צמיגים בלבד".

10 נהגים התייצבו בשמונה בבוקר של יום שישי, עם מטרה ברורה – להוציא לצמיגים את האוויר. ואכן מרגע הזינוק ועד לסיום, הצמיגים צרחו, צווחו, עושנו ונמרחו על כל המגרש להנאתם של אניני ריח הגומי השרוף והמעשנים הפאסיביים של עשן הצמיגים.

כל ארוע בליגת King Of Drift, בנוי משני קטעים ברמת קושי עולה, מקצה גמר וקטע "פרי-סטייל". כאן המטרה היא לא לסיים הכי מהר והניקוד ניתן על המשכיות, אחידות וזווית הדריפט (החלקה). ספין (סבסוב) גורר קנס, ושתי הקפות רצופות של המסלול בדריפט ארוך ומתמשך, מזכות בבונוס.

מה היה לנו שם

הקטע הראשון היה בצורת בננה, והוא היה פצצת אנרגיה של אספלט חלק אשר אתגר את החבורה. כל משתתף קיבל דקה לחימום ודקה להפגנת יכולת הכוללת ניקוד. הקטע השני דמה יותר לסמיילי והיה בנוי מקשת רחבה שאפשרה דריפטים ארוכים ושתי כיכרות בצדדיה אשר דרשו דריפטים הדוקים ומדויקים. הקטע החל בחימום של דקה וחצי ואחריו, שתי הקפות או דקה וחצי עם ניקוד.הסמיילי, סיפק לקהל הרבה חיוכים ודרש מהמשתתפים עבודה קשה. שיא ההזעה, היה בחיבור בין ההקפה הראשונה לשנייה. שם חיכה למשתתפים נתיב המתחיל בדריפט רחב לתוך שער צר ויציאה עם שבירה חזקה שמאלה לקשת ארוכה ופתוחה, לתוך ההקפה השנייה. הצמיגים העלו עשן, הנהגים זיעה.

20 דקות לאחר שוך הרעש והעשן של שני הקטעים הראשונים, מסר צוות השופטים את התוצאות המגלות מי הם החמישה שעלו לשלב הגמר. ניב סדובסקי, אפרת הופמן, שגיא פודגייצקי, רפי מזרחי ואלכס ספודרב, זכו לעלות שוב על מסלול הסמיילי כדי לקבוע מי הוא המנצח של הארוע השני. דודי פאר, שחקן חדש בתחום עם כישרון ענק, כמעט ועלה כשהוא מסיים בהפרש של נקודה אחת מאלכס. לעומתו, תום סדובסקי שניצח בארוע הראשון, היה עם הראש במקום אחר וסיים שביעי.

הגמר

החמישה זינקו לשתי הקפות רצופות עם ניקוד, כאשר ראשון לזנק היה אלכס עם ב.מ.וו 328. נהיגה ברמה בינונית פלוס, יחסית ליכולות שלו, זיכתה אותו במקום השלישי ו-6 נקודות ליגה שהעלו אותו למקום הראשון בדירוג הכללי. כנראה שהספין בשלב המוקדם של הגמר, הוציא אותו מהריכוז ומהאפשרות לסיים במקום גבוה יותר.

אחרי אלכס עלה רפי עם הסיירה, שרק השבוע הוסבה מגיר אוטומטי לגיר ידני. הרבה רעשים וגניחות עלו מהמכונית הוותיקה, אך רפי שלט בה ביד רמה, מה שעזר לו לסיים רביעי ולקטוף 4 נקודות ליגה.

כששגיא עלה למסלול עם הב.מ.וו 323 השחורה, הוא לקח ברצינות את השלט בכניסה – "למעשני צמיגים בלבד". במקצה הגמר, עם נהיגה על הקצה, כמעט חסרת טעויות מצדו, שכללה "דירפוט" מצויין בחיבור בין שתי ההקפות. מאוחר יותר במקצה הפרי סטייל, נתן שגיא שואו מצוין של גלישה איטית אל מול הקהל ב-burnout (נסיעה איטית תוך סיחרור הגלגלים האחוריים) היסטרי וקינוח ב-spin burnout, שהעלו כמויות עשן עצומות תוך כדי מחיאת כפיים דרך גג השמש והחלון הקדמי, שגיא קטף את שני הגביעים הראשונים ביחד עם 10 נקודות ליגה והמון ריספקט מהקהל, השופטים והנהגים.

הפוך משגיא, אפרת כנראה סיפרה למיאטה שהנה, הסתיים לו היום ועכשיו הן נוסעות הביתה כי הן נכנסו ב"איזי רייד" לתוך המסלול. כשהגיעו לקשת הכניסה, she push the pedal to the metal וסחטה לאדומה את הזנב החוצה תוך כדי נהיגה מצוינת עד שהן אספו קונוס אומלל, לקראת סוף ההקפה השנייה. השתיים שמרו על המקום השני ואספו 8 נקודות ליגה.

אחרון לזנק במקצה הגמר ובמקצה הפרי סטייל היה ניב. מיד עם היציאה מהקשת הגדולה הוא אסף קונוס והשופטים הורו לו לזנק בשנית. בזינוק השני, כמה טעויות ביחד עם התרגשות גדולה, הורידו את ניב למקום החמישי עם 2 נקודות ליגה. בארוע הראשון, ניב סיים ראשון במקצה הפרי סטייל. הפעם הוא הפתיע והוציא את רגל שמאל דרך החלון ודירפט מול הקהל שמחא לו כפיים. בתום הדקה של המקצה, הייתה חסרה לו נקודה אחת, כדי לקבל את גביע הפרי סטייל השני שלו בליגה.

כאן המקום להודות לצוות השופטים המכובד שעשה עבודה מצויינת: ג'ון צ'יקו, ניר בן ארי, בועז קורפל וניצן רז. לירון אדרי וספארקו על התמיכה, הגביעים והקסדות. לצוות ההפקה והסדר, אנשי אלטרנתיבי: איתי אלון, גיל בן יוסף, יניב מוסלי, רז לבון, חנניה זינגבוים וערן אביבי (אנוכי). ותודה ענקית למשתתפים על השואו והספורטיביות.

הארוע השלישי של ליגת King Of Drift יערך בתאריך- 28.12.07 והפעם, אנחנו מקווים, עם קהל רב וספונסרים נוספים.

טבלאות הדירוג

תוצאות מירוץ מס' 2:
1. שגיא פודגייצקי 10 נק'
2. אפרת הופמן 8 נק'
3. אלכס ספודרוב 6 נק'
4. רפי מזרחי 4 נק'
5. ניב סדובסקי 2 נק'

טבלאת הדירוג לאחר 2 מירוצים:
1. אלכס ספודרב 14 נק'
2. תום סדובסקי 10 נק'
3. שגיא פודגייצקי 10 נק'
4. אפרת הופמן 3 נק'
5. ניב סדובסקי 8 נק'


* הכותב הנו מארגן הארוע מטעם 'אלטרנתיבי'

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully