וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ל-KTM יש סופרבייק

אורן קוזלובסקי, ריידרס

13.11.2007 / 13:36

יצרנית האופנועים הכתומה מאוסטריה KTM, רוצה גם היא אופנוע ספורטיבי לכביש. האם המתחרים צריכים לחשוש?

לאחר שהציגה KTM לעולם את ה-crossbow - מכונית פתוחה וספורטיבית, שלל אופנועים מגודלי נפח וקיצוניים והיא גם הראתה שהסיסמה "מוכן לתחרות" היא לא רק הצהרה שיווקית, הציגה החברה האוסטרית בתערוכת EICMA‏ במילאנו את אופנוע הסופרבייק שלה. למעשה, מדובר באחד מציוני הדרך החשובים בתולדות KTM: היצרנית הנחשבת למובילה בעולם בתחום אופנועי השטח, משיקה אופנוע ספורט קיצוני לכביש בשם RC8 1190‏.

האופנוע, אשר מייצג את מיטב הטכנולוגיה של החברה ואת המשאבים הגדולים שהושקעו בפרוייקט בשנים האחרונות, הוא הכלי החזק ביותר שיצא מקו הייצור באוסטריה מאז ומעולם. על עיצובו הופקד סטודיו Kiska Design אשר מעצב את אופנועי KTM מזה כ-15 שנים ואחראי גם על עיצוב המכונית שהוצגה לפני כשנה. מנהלי החברות מוסרים כי העיצוב נועד להדגיש את הקשר ההדוק בין אופנועי KTM ‏לעולם הספורט.


מעט מידע טכני. מנוע ה-RC8 1190 מכיל 2 צילינדרים בתצורת V‏ ונפחו 1,150 סמ"ק. הספקו המרבי הנו 155 כוחות סוס הדוחפים פחות מ-200 קילוגרמים, כשהמשקל כולל את כל הנוזלים, כולל מיכל דלק מלא. כך, לפי KTM, הופך ה-RC8 1190‏ לאופנוע הסופרבייק הקל ביותר בייצור סדרתי!

מחברת ד.ל.ב. מוטורספורט, יבואנית KTM לישראל, נמסר כי שיווק האופנוע בישראל צפוי להתחיל בחודשים אפריל-מאי 2008, ומחירו יעמוד על 194,900 שקלים כולל מע"מ + שנתיים אחריות ללא הגבלת ק"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully