וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט סילברדו חדש בישראל

14.11.2007 / 18:49

בצל איום מצד הממשלה על פלח שוק זה, משיקה UMI משפחת גרסאות חדשה לטנדר הסילברדו

בחודש יולי השנה סיפרנו לכם כאן בוואלה! רכב על הגעתו הצפויה של הסילברדו החדש - טנדר משאית רב יכולות מבית שברולט אשר חדר לישראל לפני כשנה. היום (רביעי) השיקה UMI יבואנית שברולט לישראל את הסילברדו המחודש כאן אצלנו.

הסילברדו החדש שמר על ממדי זה היוצא עם 657 ס"מ מפגוש לפגוש, רוחב של 243.6 ס"מ, גובה של 193 ס"מ וכושר העמסה של 1.3 טון.

כמו קודמו, גם זה מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים, אך זו אמורה להיות חדשה ומתקדמת יותר עם האופציה של היכולת להגביל את סל"ד המנוע לכל הילוך. הסילברדו זכה גם לעדכוני עיצוב נרחבים כולל חזית חדשה, מכסה מנוע מודגש וקבינה העשויה מחומרים איכותיים יותר, כולל דיפון דמוי עץ.

גרסת הבסיס מציעה אבזור רב יחסית הכוללת: בקרת שיוט, הנעה 4X4 עם שילוב אלקטרוני, הגה מצופה עור ועליו שליטה במערכת השמע ובקרת שיוט, מושב נהג מתכוונן חשמלית ועוד. אולם, תוצע גם גרסה מאובזרת יותר הנקראת LTZ הכוללת: יכולת התנעה מרחוק, מערכת שמע MP3 עם ציינג'ר ל-6 דיסקים ורמקולים של BOSE ועוד. גרסאות אלו יקבלו גם את ערכת השטח הקרויה Z71 והיא כוללת בולמי זעזועים ומוטות מייצבים חזקים יותר, מסנן אוויר מוגדל ומיגון תחתי.

גם המנוע האדיר שבחזית (V8 טורבו דיזל) עודכן מעט וכעת הוא מתאים לתקן יורו 4 ומפיק 365 כ"ס ו-91.2 קג"מ (360 כ"ס ו-89.9 קג"מ בעבר). בנוסף אל שתי הגרסאות שהוזכרו לעיל, תוצע גם גרסת דאבל ג'נט המציעה כושר העמסה של 2,135 ק"ג ואותה רמת אבזור כשל הסילברדו הרגיל, למעט חבילת השטח.

פלח שוק המשאיות-טנדרים נהנה מצמיחה בשנים האחרונות, לאחר ששוק הטנדרים ספג את ביטול ההכרה במס. עודד וולף, מנהל מותג שברולט מסחריות ציין כי כ-60 אחוזים מרוכשי הסילברדו הם לקוחות לשעבר של טנדרים רגילים כדוגמת הניסאן נווארה והטויוטה היילקס. אלו כמובן חיפשו את ההכרה המלאה במס לה זוכים הסילברדו ודומיו (מ-0 ק"מ ולא מ-9,900 כפי שקורה בקבוצת הטנדרים הרגילים).

אולם, לכל החגיגה הזו עלול להיות סוף לא מעודד והוא עלול לפגוע קשות בכוונתו של הובואן למכור כ-500 סילברדו בשנת 2008. בקרוב עשוי לעבור חוק חדש אשר יבטל גם בקטגוריית המשאיות הללו את ההכרה במס ועל כך נרחיב בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully