וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקס דייז 2007 – היום הרביעי

טל זהר, פול גז - צ'ילה

16.11.2007 / 13:38

היום הקשה ביותר של מירוץ הסיקס דייז 2007 עבר. יורם לביא שרד וממשיך בקצב קדימה

יומו הרביעי של המרוץ הסתמן כיום הקשה ביותר עד כה. השילוב של קטעי קישור ארוכים, העולים ויורדים בינות להרים, יחד עם העובדה כי ביום השלישי למרוץ עברו עליהם כ-800 רוכבים, הפך להיות קשה מאוד ולחלק מהרוכבים אף בילתי אפשרי. רוכבים רבים, וביניהם יורם לביא, הרוכב הישראלי, נתקלו בעליות אותן נאלצו לתקל פעם, פעמיים ואף שלוש לפני שהגיעו לפסגת ההר.

הבוקר החל כרגיל, כבכל יום, בצליחת ספיישל החולות שממוקם צמוד לפיטס. למרבה ההפתעה, דווקא בספיישל זה מעבר הרוכבים היום יומי תרם להקלה ברכיבה בו. הנתיב שיצרו הרוכבים הרבים גרם גם לרוכבים הפחות מנוסים "לקחת" את הקו הנכון. מיד לאחריו היה על המתחרים לעבור קטע קישור קצר ולהגיע לספיישל נוסף שסומן על בסיס נחל מקומי.

עם סיום הספיישל השני החל למעשה המרוץ עבור רוכבים רבים (ולחלק מהם נקודה זו גם סימנה את סופו...). קטע הקישור הבא לקח את הרוכבים אל עבר ההרים, מעביר אותם מפיסגה לפיסגה דרך שלוחות ארוכות ואוכפים נמוכים. מצבן של חלק מהעליות היה בכי רע ולמרות מספר נתיבים אופציונאליים בכל עליה שכזו נתקלו הרוכבים בקושי ממשי להגיע לפסגה.

יום אחרון למנייאק

יורם לביא סיים איזה מרוץ אחד או שניים בחייו ומי שראה את מדף הגביעים בביתו יודע עד כמה הוא עמוס. אולם, מי שראה את פניו אתמול ידע כי כל מה שהוא רצה זה להגיע למקלחת בסיום היום. מיד לאחר סיום הספיישל האחרון נכנס יורם לפיטס והחליף צמיג אחורי ומוס – בפעם האחרונה למרוץ זה. מסנן האויר הוחלף, האופנוע תודלק והוכנס לפארק פרמה. בערב, לאחר מנוחה קצרה, עת צוות הליווי שקד על הכנת ארוחת הערב המדהימה (ותודה ליותם, נדב, עמוס, ניב, אייל ואופיר!) סיפר יורם עד כמה קשה היה לו: "היו מספר פעמים במהלך היום בהם חשבתי שהסיפור נגמר מבחינתי. זה נורא פשוט – או שאתה מצליח לסיים את העליה או שלא. ואני לא הצלחתי". למותר לציין שיורם שאב כוחות שכנראה לא ידע שקיימים בו ובסופו של דבר יכל לכל העליות.

למרות שמו של המרוץ – סיקס דייז – המרוץ עצמו נמשך לאורך חמישה ימים בלבד. ביום השישי והאחרון נערך מרוץ מוטוקרוס קצר ומרהיב המסכם את ששת ימי הארוע. בשעה בה כתבה זו תתפרסם בישראל, יזנק יורם ליומו החמישי (ולמעשה האחרון) של המרוץ המפרך. הצוות הישראלי המלווה את יורם מחזיק אצבעות להצלחתו ביום זה.

יציאת הקבוצה הישראלית מתאפשרת תודות לנותני החסות: ממס"י, סלקום, דנלופ, פול גז, עופר אבניר, אבזריון, תנועה מערכות מיחשוב וניווט, סאב – עיצוב וצבע, סיסמטריק בע"מ, סימפלקס אינטראקטיב, שמחוני מקסיקו


* הכותב הנו עורך אתר הדו גלגלי הישראלי 'פול-גז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully