וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקס דייז 2007 – היום החמישי

טל זהר, פול גז - צ'ילה

17.11.2007 / 16:43

ביומו האחרון של המירוץ המפרך, יורם לביא משתחרר קצת ונותן בגז עד לסיום ובדרך נהנה גם מהנוף

ארבעה ימים לאחר הזינוק, שסתום הכוח במוחו של יורם השתחרר. היום החמישי עמד בסימן גאאאזים והתוצאה בהתאם – יורם לא נעקף אפילו פעם אחת והגיע לפני הזמן לכל הספיישלים.

אחרי יומיים בהם יצאו הרוכבים מזרחה מלה-סרנה, העיר המארחת את הסיקס דייז של 2007, הצפינו המתחרים למסלול חדש. למרות זאת, שני הספיישלים הראשונים מוכרים להם: את הראשון הם עושים בכל בוקר ובכל אחר צהריים ואת השני הם בדקו ביומיים האחרונים. בהמשך, לאחר קטע קישור ארוך, חיכו להם שני ספיישלים צמודים בדיונות שמעל האוקינוס הפסיפי ולאחר מכן קטע קישור ארוך מאוד ואז – מסתובבים ועושים הכל מחדש.

בבוקר, מיד לאחר הוצאת האופנועים, מתחילה אוירה חדשה בקרב הרוכבים. עצם הידיעה כי היום הוא היום האחרון העלה חיוכים רבים על פני הרוכבים ואצל חלקם תורגמה עובדה זו ללחץ בכף יד ימין. מסלול היום החמישי בכלל ושני הספיישלים בפרט היו מאוד נוחים לגישה וצפיה, ובהתאם היתה כמות הקהל. המושג "תרבות מוטורית" מקבל משמעות חדשה כאשר רואים את המוני האנשים המטפסים על דיונה אין סופית, רק כדי לעודד את הרוכב המועדף שלהם.

בסיום, קיבלו המתחרים סוכריה מפתיעה - הספיישל האחרון, זה שפתח את יומם של הרוכבים, בוטל עקב עבודות ההכנה של מסלול המוטוקרוס עליו יופיעו מחר. בעקבות כך, המוני הרוכבים הגיעו ישר לעמדת עצירת הזמנים והמתינו שם לזמנם. בהמשך, הוכנסו האופנועים ל'פארק פרמה', לאחר טיפול קצר והחלפת צמיגים אצל הרוכבים שרצו בכך.

יציאת הקבוצה הישראלית מתאפשרת תודות לנותני החסות: ממס"י, סלקום, דנלופ, פול גז, עופר אבניר, אבזריון, תנועה מערכות מיחשוב וניווט, סאב – עיצוב וצבע, סיסמטריק בע"מ, סימפלקס אינטראקטיב, שמחוני מקסיקו


* הכותב הנו עורך אתר הדו גלגלי הישראלי 'פול-גז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully