וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוונטון ברייס נגד טורנדו

25.11.2007 / 12:30

למבורגיני רוונטון המעוצבת בהשראת החמקן האמריקני, עולה למסלול כדי להתחרות במטוס הטורנדו הבריטי

השילוב בין עולם התעופה לעולם המכוניות נעשה פופולארי מאוד בשנים האחרונות. הטוארג דיזל העוצמתי גרר ג'מבו וכמעט כל יצרניות מכוניות הביצועים, טרחו להעמידן לרייס (חסר סיכוי?) נגד מטוסים כאלה ואחרים. מסתבר שגם למבורגיני רוצה להצטרף לחגיגה המוטסת. ראשית, לפני כחודשיים חשפה למבורגיני את הרוונטון - גרסת כאילו מורצ'ילאגו אשר עוצבה בהשראת המפציץ החמקן האמריקני.

הרוונטון הזו נצבעה בצבע אפור מט ייחודי ואפילו קיבלה שלל זוויות והופעה תוקפנית במיוחד. במרכז גופה הושתל מנוע ה-LP640 והמשקל הכללי הופחת לטובת הביצועים. רק חסר לה איזה מקלע רב קני מסתובב מלפנים כדי להמחיש את העצמה. והאמת, שדי הצליח לאיטלקים הללו כי הרוונטון ממש עוצרת נשימה במפגש עמה. לאחרונה גם פאנל עיתונאי רכב אירופים העניק לה את תואר המכונית היפה ביותר לשנת 2007.

על כל פנים, הרוונטון הזו יצאה השבוע משערי המפעל בסנטה אגטה כדי לעמוד ראש בראש מול המטוס הבריטי והמזדקן יש לציין - הטורנדו.

שני נהגי הכלים ניצבו על תחילתו של מסלול ההמראה בבסיס חיל האוויר האיטלקי שאורכו מעל ל-3,000 מטרים ועם הינתן האות, דוושת הדלק נרמסה בלמבורגיני, המבער הוצת בטורנדו ושניהם זינקו בפראות קדימה.

הרוונטון שזקוקה רק ל-3.4 שניות כדי להגיע ל-100 קמ"ש פתחה את המירוץ ההזוי בהובלה על הטורנדו והמשיכה כך לדברי למבורגיני עד כמעט סוף המסלול, שם במטרים האחרונים הטורנדו שצבר תאוצה התרומם לאוויר והתעופף מעל לרוונטון אל הניצחון. בקו הסיום, נמדדה הלמבורגיני כשהיא נוסעת במהירות של 340 קמ"ש, מהירותה המרבית.

הרשימה אתכם ההתמודדות של הרוונטון? לצערנו, נאלץ לאכזב אתכם ולהזכיר לכם שמחירה של כל אחת כזו עומד על מיליון אירו (לפני מס) וגם שכל אחת מה-20 יחידות שייוצרו ממנה, כבר נמכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully