וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודיעין עוברת לקטנועים חשמליים

אורן קוזלובסקי

25.11.2007 / 14:38

בזמן שחלום הרכב החשמלי מכה גלים, דווקא האופציה הדו-גלגלית מצליחה לנסוק לאיטה ולתת מענה מפתיע

הבאז התקשורתי סביב המכונית החשמלית אותו הציג שי אגסי עדיין רחוק מהתממשות, אך הצורך בכלי רכב לא מזהמים כבר נראה כל כך ברור. בימים אלו בהם מדברים על פתרונות להחלפת וטעינת הסוללות ומחפשים כיצד יכבשו המכוניות החשמליות את רחובות הערים, דווקא העיריות מפתיעות ורוכשות חלופות חשמליות דו גלגליות.

העירייה הראשונה שאמצה את הטרנד הירוק, עיריית מודיעין, רכשה בימים אלו מחברת אקו מוטורס 3 קטנועים חשמליים מדגם EVT, אותם בחנו כבר בעבר. הקטנועים שמסוגלים לנוע כ-40 ק"מ מטעינה לטעינה אמורים לחסוך בטווח הקרוב כ-70 אחוז מהוצאות האחזקה של הכלים קטנועי הבנזין אותם הם מחליפים.

מעריית מודיעין נמסר כי, עריית מודיעין רואה עצמה מחויבת לשמירה על איכות הסביבה ונרתמת באופן פעיל לצמצום פליטת מזהמים מכלי תחבורה. הקטנוע החשמלי נקי ושקט לחלוטין, בטוח לנסיעה נעימה לרוכב עליו ושקט לתושב.

לדבריו של חיים קארו, מנכ"ל ובעלים בחברת אקו מוטורס, בחודשים הקרובים יגיעו קטנועים אלו עם מצברי ליתיום חדשים השוקלים פחות ומאפשרים ניצול יעיל יותר של אנרגיית הסוללה, במקביל יתווספו למגוון הקיים גם קטנועים חדשים בעלי מרחק נסיעה משופר בין טעינות ומהירות גבוהה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully