וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה של וואלה! רכב – משפחתית

25.11.2007 / 15:16

הגיע הזמן להצביע עבור הנבחרת שלכם לשנת 2007 בשוק הרכב הסוער והגדול ביותר בישראל – המשפחתיות

אם ישנו תחום שבו אנו הישראלים בולטים במסורתיות, הרי הוא בהעדפות לרכישת הרכב. על פי כל הנתונים, המכונית המבוקשת וגם הנמכרת ביותר בישראל הנה המשפחתית 1.6 ליטר אוטומטית, ורצוי כזו שיש לה גם 4 דלתות ותא מטען בולט מאחור. וכראוי לפלח שוק גדול שכזה, מספר הדגמים והגרסאות המוצעים בו רחב מאוד וכן טווח המחירים האפשריים.

גם השנה, שולטת ביד רמה בשוק זה המאזדה3 וזו נמצאת בכל פינה, בכל חניה ובכל רחוב, תמיד. אתם הצרכנים הפרטיים ובעיקר לקוחות הליסינג למדתם לאהוב אותה, גם אם הדבר לא קשור כל כך לאיכויות הניהוג הטובות שלה. אז האם להיותה המכונית הנמכרת בישראל תהיה השפעה על בחירתה למכונית השנה?

מול המאזדה3 וגם כן מיפן, ניצבות השחקניות של טויוטה – אוריס וקורולה החדשות. מלבד מוניטין יקר ערך של האימא טויוטה, הקורולה הייתה ונשארה דגם שרבים מעריכים ומוקירים. אולם, לא הכל ורוד במשפחת טויוטה, לאחר שבדגמים האחרונים הותקנו תיבות הילוכים רובוטיות במקום האוטומטיות שלמדתם לאהוב. אבל האם זה מפריע בסופו של דבר לצרן?

המתמודדת השלישית מגיעה גם כן מיפן ובחזיתה מתנוסס סמל ה-H והרי זו הסיוויק של הונדה. הסיוויק החדשה אמנם מעט יקרה ממתחרותיה, אבל היא הציעה לכם השנה מנועי 1.8 ליטר חזקים יותר וכן מרחב פנימי גדול אפילו משל האקורד. אז האם השילוב של הכוח והשימושיות עשה לכם את זה?

יש עוד!

עדיין מהמזרח, מגיעות אלינו שתי מתחרות נוספות, שמאוד רוצות להתחרות בליגה הבכירה של המשפחתיות, אך שתיהן סובלות מאותה בעיה – הן מגיעות בתצורת 5 דלתות בלבד והרי אלו הסובארו B3 (מחליפת האימפרזה) והיונדאי i30. האם דווקא המחיר הזול יותר ישחק לטובתן בהצבעות שלכם?

וכן, במחי מקלדת, עברנו אל המתחרות מאירופה. הן לא רבות, אבל הן איכותיות ועדיין מצליחות לעמוד איתן בטבלאות המכירות ונתחיל עם האירופית הנמכרת ביותר בישראל – הפורד פוקוס. זו הצליחה להציג מספרים מרשימים בשנה החולפת ובקרוב אף תזכה למתיחת פנים שתרענן את האטרקטיביות שלה.

אחת לפני האחרונה היא הסיטרואן C4. בין אם זה בגלל פרסומת הרובוטריק או נוחות הנסיעה המרשימה שלה כראוי למכונית מבית סיטרואן, גם זו הצליחה ליצור עדת מכורים למושבים המפנקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully