וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוע דיזל לאקליפס הבאה?

28.11.2007 / 7:52

מיצובישי תחשוף בתערוכת דטרויט מכונית ספורט מרהיבה למראה שמתנהגת כמו האיבו, אבל שומרת על הסביבה

קונספט RA, כך נקראית אחת ממכוניות התצוגה היפות ביותר שראינו בזמן האחרון. זו כאמור לעיל, שייכת לבית מיצובישי והיא תוכננה על ידי מיציבישי יפן וכן על ידי החטיבה האירופית והיא תפגוש את הקהל בתערוכת הרכב של דטרויט. זו תפתח את שעריה בין ה-13 ל-27 בינואר 2008.

מכונית התצוגה החדשה, לא רק נראית כאילו נפלה מהחלומות, אלא אמורה גם לממש כל אחד מהם על האספלט. הגוף המפוסל מותקן על שלדה שעשויה לגמרי מאלומיניום (לטובת המשקל וקלות המחזור), כך שהיא אמורה להיות קלה במיוחד. כמו האיבולושן 10 החדשה שתבוא עלינו לטובה בקרוב, גם הקונספט RA מצוידת במערכת ההנעה המהפכנית לכל ארבעת הגלגלים (S-AWC) וגם היא מציעה תיבת הילוכים כפולת מצמדים להעברת הכוח.

ואם כבר דיברנו על כוח, דף הנתונים מספר על 204 סוסים סבירים, אבל גם על 42.8 קג"מ. אלו יגיע במפתיע ממנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.2 ליטר. זה אמור להיות לא רק חזק, אלא גם חסכוני ונקי במיוחד בזכות שלל מסננים וממירים קטליטיים אשר מפחיתים משמעותית את ריכוז המזהמים בגזי הפליטה.

ומה לגבי העתיד? נכון לרגע זה מיצובישי לא מוסרים פרטים אודות כוונות לייצור וכן הם מסתפקים לרגע במתן איורים של מכונית זו, אך קשה להסתיר את הכוונה - יתכן וזו עתידה להיות האקליפס הבאה. מכונית קופה של מיצובישי אשר זוכה להצלחה ניכרת בארה"ב. עכשיו רק נשאלת השאלה, אם הצרכנים הספורטיביים יסכימו לקבל מנוע דיזל בחזית, חזק כלל שיהיה?

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully