וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 כוכבי ריסוק ל-X טרייל

28.11.2007 / 11:04

רכב ה'כבישביל' של ניסאן עבר שוב מבחני ריסוק והצליח להשיג ציון בינוני של 4 כוכבים בלבד

רכב הכבישביל של ניסאן נלקח על ידי ארגון הבטיחות האירופי EURO - NCAP לסדרת מבחני ריסוק לבדיקת מידת הגנתו על הנוסעים. ה-X טרייל המחודש הצליח הפעם לגרוף ציון כולל של 4 כובבים בלבד, כך שהוא לא הצליח לעמוד פנים אל פנים עם הלנדרובר פרילנדר והפולקסווגן טיגואן אשר הצליחו לגרוף ציון של 5 כוכבים בקטגוריה זו.

לכאורה, ציון של 4 כוכבים אינו נחשב ל'גרוע' חלילה, אך במבחן הריסוק החזיתי, נרשמו מספר הערות חשובות ל-X טרייל. ראשית, מבנה תא הנוסעים נשאר שלם, אך ההגנה על צוואר היושבים מלפנים הוגדרה כנמוכה וכן הנהג וההנוסע שלידו עלולים להיפצע בברכיים, בירכיים ובחזה מתנועת הדשבורד אליהם. כך שבסעיף זה קיבל ה-X טרייל 9 נקודות בלבד מתוך 16 אפשריות.

בשאר מבחנים: התנגשות צדית, פגיעה בעמוד (בצד הרכב) והגנה על ילדים, גרף ה-X טרייל ציון גבוה במיוחד של 4 כוכבים בהגנה על ילדים ו-43 נקודות. בהגנה על הולכי רגל במקרה של דריסה, הניסאן לא ממש ככב משום שהפגוש הקדמי לא מציע גל הגנה על רגלי הנדרסים וגם מכסה המנוע לא ממש הגן על ראשם.

ציונים אלו מהווים שיפור של ממש עבור ה-X טרייל, שכן במבחן הריסוק שנערך לו עם השקתו ב-2002, הוא הציג רמת בטיחות נמוכה וציון של 2 כוכבים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully