וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל למען הילדים

29.11.2007 / 10:02

אסטון מרטין וונטג' V8 אשר שמשה כרכב ניסוי ונסעה את כל הדרך מטוקיו ללונדון, מוצעת למכירה פומבית

לפני כשלושה חודשים, זינקה מטוקיו הרחוקה אסטון מרטין V8 וונטג' למסע בן 16,00 ק"מ. מסע שיקח אותה דרך 18 מדינות (לא עברה דרכנו) בדרכים לא דרכים, עם קשיי בירוקרטיה ומנהלות כל הדרך עד לונדון.

המכונית המדוברת היא לא אחרת מאשר מכונית הניסוי של אסטון מרטין, אשר הספיקה לצבור עוד קודם לכן 160,000 ק"מ קשים במיוחד בפינות הקיצוניות של העולם - מדבריות לוהטים ואפילו תנאי קור עזים, הכל לשם בחינת שרידותה.

הנהגים ריצ'רד מרדית' ופיל קולי בילו יחדיו במשך 49 ימים בכבישים משובשים ולפעמים גם לא סלולים בתנאי מזג אוויר קשים אשר נקרו בדרכם במסע הארוך. "מלבד הקשיים הטבעיים הנובעים משימוש בדלק באיכות ירודה, הוונטג' V8 לא הציגה שום בעיה טכנית או תקלות בדרך" ציין ריצ'רד.

עם הגעת המכונית ללונדון וסיום הטקסים, החליטה הנהלת אסטון מרטין למכור את הוונטג' השיאנית במכירה פומבית כמו שהיא - עם מדבקות הספונסרים, עם הבוץ, הלכלוך ואפילו השריטות על הצבע למען האוטנטיות משום שכעת מכונית זו מוגדרת כפריט אספנים יקר.

את הכסף שיתקבל תמורתה, תתרום אסטון מרטין עבור ארגון יוניסיף (UNICEF) בסין. זאת מאחר שב-49 ימי המסע, מספרים אנשי אסטון מרטין, נהרגו על כבישי העולם 150 אלף בני אדם ומתוכם כ-25 אלף ילדים. בתקווה, הכסף שיגיע ממכירה זו יסייע בשיפור החינוך לבטיחות בדרכים בסין, שם המודעות כמעט שאינה קיימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully