וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ישראלי לחברת טסלה

1.12.2007 / 9:13

זאב דרורי, לשעבר מנכ"ל חברת אזעקות הרכב קליפורד אלקטרוניקס מונה לתפקיד מנכ"ל חברה לייצור רכב חשמלי

בחודש מרץ 2007, הציגה חברת טסלה את אחת מהמכוניות החשמליות המסקרנות של השנה. ראשית, מדובר באחת החברות היחידות בעולם אשר עומדות בפני ייצור של מכונית עצמאית בעלת מנוע חשמלי - מרבית החברות מחדירות מנועים חשמליים לדגמים מוכרים, ושנית, מדובר במכונית ספורט רודסטר שזקוקה רק ל-4 שניות כדי להגיע ל-100 קמ"ש, היא תשעוט בדרכים במהירות של 210 קמ"ש, יהיה לה טווח נסיעה של כ-320 ק"מ והיא דורשת רק 4 שעות הטענה משקע החשמל הביתי.

בשבועות האחרונים גם סיפרנו לכם לא מעט על המיזם החזוי של מדינת ישראל ושי אגסי - ייצור מכונית חשמלית עבור השוק הישראלי במטרה למנוע את הפגיעה בסביבה וכעת אנו מספרים לכם על כך שאיש הייטק ישראלי התמנה לתפקיד מנכ"ל חברת טסלה המדוברת, אך טרם נמצא קשר בין הגורמים.

אלון מוסק, אשר נחשב למקימי חברת PAYPAL להעברת כספים ברשת המקוונת, מספר כי בחודשים האחרונים החלה החברה שהוקמה בשנת 2003 לראיין מועמדים רבים לתפקיד מנכ"ל החברה אשר יצעיד אותה קדימה לעתיד כלכלי וטכנולוגי ממשי יותר - ייצור מכוניות נוספות הנעות רק בכוח החשמל - מכונית משפחתית קומפקטית וכן משפחתית גדולה עד שנת 2010.

המועמד הנבחר הוא כאמור זאב דרורי, איש הייטק אשר בעברו כהן כמנכ"ל חברה בעמק הסיליקון אשר נרכשה ממנו על ידי AMD בשנת 1987 ומאוחר יותר גם הקים וקידם את חברת אזעקות הרכב קליפורד אלקטרוניקס. כעת, כמנכ"ל טסלה מוטורס מקווה זאבי לאחד את ניסיונו בעולם ההייטק וחיבתו לעולם הרכב. מינויו יכנס לפועל כבר בחודש דצמבר הקרוב.

וואלה! רכב מאחלים הצלחה לזאב דרורי.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully