וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על דרישות ולקוחות

ירון אדרי

2.12.2007 / 12:32

הלקוחות ביקשו, אז קוניגסג החליטה לייצר מהדורה מוגבלת למכונית העל שלה. ככה זה כשיודעים לתת שירות

מכוניות על רבות מנסות לשבור שיאים מסוגים שונים, אולם לרוב – וזה לא משנה אם הצליחו בכך או לא – נשארת הוירון של בוגאטי בתודעת הציבור. אולי זאת הסיבה מדוע מקבלת מחלקת שירות הלקוחות של קוניגסג פניות ודרישות מלקוחות שאינם שבעי רצון?

תחת השם Koenigsegg Edition, תשיק החברה משוודיה בתערוכת ג'נבה הבאה (מרץ 2008) את המהדורה המוגבלת בת 20 היחידות לדגמי ה-CCX וה-CCXR. בראש רשימת השיפורים נמצא מנוע בנפח 5.0 ליטר שנשימתו נעזרת בצמד מגדשי על. ב-14 היחידות המוגבלות ל-CCX, יעמוד הספק המנוע על 888 כוחות סוס וב-CCXR מונעת הביואתנול (E85), יעמוד ההספק על 1018 כוחות סוס.

בכדי שהלקוחות ירגישו את השינוי ולא רק בכביש הישר, נוספו למכונית שיפורי שלדה לכיול יותר "מסלולי". כך הוחלפו קפיצי המתלים בכאלה קצרים ועבים יותר, עובו המוטות המייצבים וכמובן הוקשחו הבולמים. על הצד האווירודינמי אמונים כנף אחורית מתכווננת, ספליטר תחתון לפגוש הקדמי וחצאיות צד שכל תפקידם (פרט למראה האגרסיבי יותר) הוא להצמיד את המכונית בצורה טובה יותר לקרקע. כל התוספות עשויות כמובן מקארבון ויחד עם חישוקי סגסוגת קלים, עוזרים לשפר גם את יחס הכוח סוס לק"ג.

ואחרי כל זה, אולי בכדי להשתיקם סופית, דאגו בחברה לערוך שינויים קלים גם בתוך תא הנוסעים ולאבזור הקיים (שהוא רב בפני עצמו) נוספו שטיחי עור, לוחיות עם לוגו המהדורה, קונסולה מעוצבת ועוד.

עד שהקוניגסג תקבל תקינה ישראלית, אתם יכולים להתחיל לחסוך 1.3 מיליון אירו עבור ה-CCX או 1.5 מיליון בשביל ה-R. טוב, כנראה שלשניהם לא נזכה בימינו.

  • עוד באותו נושא:
  • קוניגסג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully