וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירה קשה

רני פלג

3.12.2007 / 9:30

עוד שנה חלפה ושוב אנו מציבים בפני גולשינו את השאלה הקשה: מיהו רכב השטח הנבחר לשנת 2007?

תמיד אנחנו מקטרים על המדבר המוטורי בו אנו חיים, על כך שמעבר לים נמצא את כלי הרכב המעניינים באמת, על המיסוי, על המחירים ועל אלוהים יודע מה עוד. אבל אז מגיע עת סיכומי השנה וכאשר אנו רוצים להכין לעיונכם את רשימת המועמדים לתואר רכב השטח לשנת 2007, לפתע אנו מגלים עושר בלתי מוסבר של דגמי רכבי שטח, המחכים באולמות התצוגה לחובבי שטח ישראלים.

לא פחות מ-52 כלי רכב שונים, אשר יכולים לקחת אתכם לרמות שונות של שטח, עומדים השנה לבחירתכם. ואתם, גולשי אתר השטח הישראלי, צריכים רק לבחור. וכדי לעשות את הבחירה קלה יותר (או קשה יותר, תלוי בנקודת המבט), נשחרר את קהל הבוחרים מכל מגבלה, או פרמטר רציונלי כלשהו. מה שבעצם אנו מבקשים מכם הוא לבחור את רכב השטח של שנת 2007 לפי כל קריטריון בו תחפצו. היות ואין מדובר על החלטת קניה, בה צריך להתחשב בשיקולי מחיר, אמינות, או סחירות, ברור שכל אחד מ-52 המופלאים, יכול להיות בחירה ראויה.

אז מי יהיה בחיר לבכם השנה?

ברור כי חלקכם ימריא על סיפון אוניית הפנטזיה אשר מגיעה לעולם בו אין מגבלות תקציב. מי יעשה לכם את זה באגף המיליונים? האם אתם מעדיפים פורשה קאיין, או ריינג' רובר, או שמא אתם בקטע של מרצדס G, או GL? מהצד השני של התקציב, בטוחני כי סוזוקי ג'ימני ממשיך להיות בחירת לבם של רבים, בין אם משיקולים פרקטיים ובין אם בזכות האופי השובב, הצעיר והחצוף והיכולת הגבוהה בשטח של העולל של סוזוקי.

אולי בעצם אתם אנשי עבודה ומה שמעניין אתכם הוא כושר העמסה וכושר גרירה, או אז אתם בוודאי מתלבטים אם להעניק את הכתר לטנדרי הענק של פורד ושברולט. או שאסתטיקה עומדת אצלכם בראש סדר העדיפויות ואתם נפלתם בשבי החמוקיים העגולים של וולוו XC70.

ואולי אתם לא בקטע של שטח טכני וסלעים ומה שמדבר אליכם היא החבילה השפויה, הבטוחה והשימושית של רכב שטח רך כמו מיצובישי אאוטלנדר.

בקיצור, אין משנות הסיבות, אלא התוצאה. בחרו בבקשה ברכב השטח שעשה לכם את זה ב-2007 ושתפו אותנו בבחירתכם בסקר המופיע בקישור המצורף. הקלפי של אתר השטח הישראלי תישאר פתוחה עבורכם עד לשעה 10:00 ביום האחרון של השנה, 31/12. תוצאות הבחירות יפורסמו מספר שעות מאוחר יותר. נתראה אחרי הבחירות.

52 המועמדים

לנוחותכם, להלן שמות 52 המועמדים:

אודי Q7, ב.מ.וו X3, ב.מ.וו X5, ג'יפ גרנד צ'רוקי, ג'יפ קומנדר, ג'יפ קומפס, ג'יפ רנגלר, דודג' ניטרו, דייהטסו טריוס, האמר H2, האמר H3, הונדה CRV, וולוו XC70, וולוו XC90, טויוטה היילקס ויגו, טויוטה לנד קרוזר, טויוטה ראב 4, יונדאי טוסון, יונדאי סנטה-פה, לנד רובר דיסקברי 3, לנד רובר דיפנדר, לנד רובר פרילנדר, לנד רובר ריינג' רובר, לנד רובר ריינג' רובר ספורט, לקסוס RX, מיצובישי האנטר, מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי פאג'רו, מאזדה BT50, מרצדס G, מרצדס GL, מרצדס ML, ניסאן נווארה, ניסאן פאת'פיינדר, ניסאן פטרול, ניסאן קשקאי, סאנגיונג אקטיון, סאנגיונג אקטיון ספורט, סאנגיונג קיירון, סאנגיונג רקסטון, סוזוקי ג'ימני, סוזוקי גרנד ויטארה, סובארו פורסטר, סובארו אאוטבק, סובארו B9, פולקסווגן טוארג, פורד אקספלורר, פורד F350, פורשה קאיין, שברולט טרייל-בלייזר, שברולט סילברדו, שברולט קפטיבה, תומקאר. 52 דגמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully