וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בנורבורגרינג

ירון אדרי

5.12.2007 / 14:42

את עיקר פיתוח מכונית הספורט שלה עושה אופל במסלול הנורבורגרינג. האם זה מספיק בכדי להשתמש בשם הקדוש?

אופל נמצאת בלחץ עצום מצד יריבותיה. מצד אחד נמצאת פולקסווגן שמקפידה להוציא חידושים אחת לכמה ימים ומהצד השני נמצאת פורד שרק לאחרונה עידכנה את כל דגמיה. אם נתמקד בשוק הסוער ביותר באירופה - הקומפקטיות, נגלה שהתחרות גדולה אף יותר וזאת עוד לפני שדיברנו על הגרסאות החמות לאסטרה, לגולף ולפוקוס.

עם האסטרה VXR נורבורגרינג אדישן, אשר הוצגה בתערוכת פרנקפורט תחת השם OPC, תנסה אופל להתמודד בעיקר עם מתיחת הפנים של הפוקוס ST. לגרסה החדשה מנוע בנפח 2.0 ליטר המפיק 240 כוחות סוס, 15 כוחות סוס יותר מב-ST. זה מספיק לה בכדי להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 6.2 שניות ולהגיע למהירות מירבית של 250 קמ"ש. המכונית תוצע עם גיר ידני 6 הילוכים ולרשותה תעמוד מערכת פליטה שפותחה על ידי רמוס וקבוצת המירוצים הבריטית של אופל.

כמו ה-VXR הסטנדרטית, גם לנורבורגרינג מפרט בטיחות עשיר הכולל 6 כריות אוויר ומערכת ESP. על הבלימה מופקדים דיסקים קדמיים בקוטר 321 מ"מ ו-278 מ"מ מאחור. מתלי הספורט עברו שיפור קל והם קצרים וקשיחים יותר לטובת שיפור ההתנהגות. חישוקי סגסוגת לבנים בקוטר 18 אינטש ומושבי ספורט של רקארו נמצאים גם הם ברשימה.

בהתאם למדיניות אופל באירופה, מנסה החברה להתמודד מול המתחרות על מגזר לקוחות מכוניות הספורט. האסטרה שתימכר בצבע לבן בלבד תעלה כ-31 אלף יורו. בשקלים חדשים (ולפני מסים) זה יוצא קצת יותר מ-170 אלף ש"ח, אך אפשר להרגע כיוון שאלינו היא לא תגיע.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully