וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של פרארי

ירון אדרי

6.12.2007 / 13:30

פרארי מכינה הפתעה גדולה עבור האורח ה-200,000 שיבקר במוזיאון שלה. כדאי לכם להזדרז

בחודש אוגוסט האחרון, כשביקרתי בגלריה פרארי שבמארנלו, התנוסס על כרטיס הכניסה שלי המספר 147,321 שציין את היותי המבקר ה-147,321 במוזיאון מתחילת השנה. חישוב קל מעלה כי מדיי חודש פוקדים את המוזיאון כ-18 אלף איש בממוצע או אם תרצו, כ-4,000 מבקרים בשבוע. כעת, פחות מחודש לסיומה של השנה, מכינה פרארי הפתעה למבקר שעל כרטיסו יתנוסס המספר העגול 200,000.

אם תכננתם לבקר באיטליה בקרוב, אולי כדאי לכם לעבור בגלריה שכן ההפתעה שמכינה פרארי לאותו מבקר בר מזל היא כפולה. לאחר הביקור במוזיאון, יוזמן הזוכה המאושר יחד עם חבר לביקור במפעל החברה השוכן בסמוך. ביקור במפעל פרארי אינו עניין של מה בכך כיוון שפרט למקרים מאוד מיוחדים, הוא סגור לאנשים מין המניין. לאחר הביקור, יזכו האורחים לארוחת צהריים איטלקית במסעדת קאוולינו בה נהג אנזו פרארי בעצמו לאכול מדיי יום. את היום יסיימו השניים במסלול הניסויים של פרארי – פיוראנו, השוכן בקצה השני של הכפר, שם יזכו למספר הקפות עם אחד מנהגי הניסויי.

אם נחזור שוב לחישובים המתמטיים, נגלה כי המבקר המאושר צפוי להגיע כבר בשבוע הקרוב. לכן, אם תכננתם טיול שכזה, אולי כדאי להקדים. בכל מקרה, אם על כרטיסכם יופיע המספר 200,001, אתם יכולים לבוא אליי בטענות.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully