וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Follow Up

ירון אדרי

6.12.2007 / 16:54

פולקסווגן מציגה לראשונה את המשפחה המורחבת למכונית המיני קונספט UP!. לגרסת הייצור ייקח עוד קצת זמן

לאחר חשיפה נפרדת לכל אחת ממכוניות סדרת ה-UP!, מנצלת היום פולקסווגן את תערוכת בולוניה בכדי להציג בהופעת בכורה את 3 הבנות החדשות למשפחה הקטנה יחדיו. זה התחיל בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר, עת הוצגה ה-UP! במרכב ההאצ'בק 2 דלתות. חודש לאחר מכן בתערוכת טוקיו הוצגה ה'ספייס UP!', מיקרו-וואן שמגדירה מחדש את המושג מרחב פנים. עוד חודש עבר וה'ספייס UP! בלו וואן' מראה לבאי תערוכת לוס אנג'לס כיצד מפיקים 0 זיהום אוויר תודות למנוע חשמלי ותאי דלק.

עבור מי שהצליח לפספס את 3 המכוניות הרי תקציר. ה-UP! הוצגה כמכונית מיני באורך של 345 ס"מ בלבד (ומאוחר יותר צמחה בעוד 23 ס"מ בגרסת הוואן) כשאת ההשראה מקבלים המהנדסים מהחיפושית. זה מתבטא במרכב 2 דלתות (4 בגרסת הוואן), מנוע אחורי ומקום ל-4 נוסעים. הרעיון מאחורי המכונית הקטנה הוא לתת פתרון יצירתי לצפיפות ההולכת וגדלה ברחובות הערים כמו גם שימוש במנועים יותר חסכוניים ונקיים.

על הצגת המשפחה בהרכב המלא ניצח המעצב הראשי של פולקסווגן, וולטר דה-סילבה. "עבורי ועבור הצוות שלי מדובר בהגשמת חולם", סיפר דה-סילבה והוסיף כי ה-UP! מבשרת על בואו של עידן חדש. ומה לגבי כוונות הייצור? נראה כי פולקסווגן אינה מתכוונת לאפסן את מכוניות הקונספט במחסניה, אולם סיבר להניח כי יעבורו עוד כמה תערוכות עד שנראה את הגרסה הסדרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully