וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעה: הנמכור קרח לאסקימוסים?

9.12.2007 / 15:16

מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) ינסה למכור ידע מקצועי לגרמניה, צרפת ואפילו סוריה, אז שנבכה או נצחק?

הנושא הגרעין הישראלי וכבישים טובים שנסללו על ידי מע"צ קרובים מאוד זה לזה - קיומם של שניהם מוטל בספק. אולם מסתבר, שלמרות שלל התלונות שלנו אודות איכות העבודה של החברה הלאומית לדרכים (מע"צ), אינג' אלכס ויז'ניצר – מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, יוצא היום למוסקבה לכנס של ארגון רשויות הכבישים הבינלאומי, לא כדי ללמוד איך לעשות לנו כבישים טובים יותר, אלא מתוך מטרה למכור ידע לחברות אחרות.

בעינינו זה נשמע תמוה - אם בידי מע"צ קיים ידע מקצועי אשר ראוי וניתן יהיה למכור אותו למדינות אחרות, מדוע זה לא נראה על פני כבישי הארץ? אותן רצועות אפסלט מצולקות, חלקות, שאינן מנקזות מים כראוי וגם קורסות אחרי כל חורף. ולא שכחנו את שיטת העבודה המדוקדקת של סלילת כביש שלאחר סיומה, מגיעה ההתעוררות כי "שכחו" להעביר את קו הביוב מתחת, אז שוב חופרים הכל. ואנחנו גם מכירים את מידת הסלחנות של הכבישים לטעויות הנהגים כמו מעקות בטיחות שלא סופגים אנרגיה ולא ממש מסייעים לבטיחות, שילוט מבלבל ובעיקר סימון כבישים לקוי ואפילו קטלני לרוכבי אופנועים. אין ספק שכל זה מסתכם לידע ומקצועיות ש"ניתן" להנחיל לעולם הנאור. רק כדי להמחיש את הנושא, בארגון רשויות הכבישים הבינלאומי חברות מדינות חבר העמים, צרפת, גרמניה, קרואטיה, סוריה וכמובן אנחנו.

אז מר ויז'ניצר, אם אתה כבר מתיישב מאחורי השולחן, אנו ממליצים לך להקשיב במלוא תשומת הלב לנציגים הגרמני והצרפתי - יש לנו המון מה ללמוד מהם. ואם אתה בכל זאת מתעקש למכור קצת ידע מקצועי "מועיל", עשה זאת לנציג הסורי - כדי שגם הם יסבלו קצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully