וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגמי פיאג'ו החדשים

אורן קוזלובסקי, ריידרס

11.12.2007 / 12:34

חברת עופר אבניר, יבואנית מותגי סוזוקי, קימקו ג'ילרה ופיאג'ו לישראל מרחיבה את היצע הדו והתלת גלגלי בישראל

בהשקה לעיתונאים, הציגה חברת עופר אבניר, יבואנית מותגי סוזוקי, קימקו ג'ילרה ופיאג'ו לישראל, את הקטנועים החדשים שהתווספו להיצע הקטנועים של חברת פיאג'ו וג'ילרה. הצגת הקטנועים החדשים לוותה בסיכום כללי של שנת 2007 למרות שעדיין לא הסתיימה ובהצגת צפי מכירות לשנה הבאה. בולטים במיוחד היו התלתנועים - קטנועי שלושה גלגלים ממשפחת ה-MP3 ששווק עד כה עם מנוע 250 סמ"ק, אותו בחנו השנה. שני התלתנועים החדשים, הראשון תחת המותג פיאג'ו, MP3 עם מנוע בנפח 400 סמ"ק והשני מעוצב בספורטיביות אגרסיבית שתואמת את לוגו ג'ילרה המתנוסס בחזיתו, עם מנוע בנפח 500 סמ"ק, מצביעים על התקוות אותן תולים אנשי השיווק של עופר אבניר בפלח השוק התלת גלגלי ההולך וגדל.

רכיבה קצרה על כל אחד מהתלתנועים הותיר אותנו עם אותה התפעלות אוהדת שאפיינה את מבחני הדרכים של האח הקטן כשרק הוצג. פטנט שלושת הגלגלים עובד ומספק הנאה בדיוק כמו קטנוע עם שני גלגלים. מנוע ה-400 של ה-MP3 החדש מספק את הכוח שהיה חסר לאח הקטן ברכיבה בין עירונית מהירה ומאפשר רכיבה ארוכה גם עם מורכב בנוחות ומהירות שהיו נחלת אופנועים גדולים ממנו בעבר. עבור הרוכבים האגרסיביים באמת, שמחפשים את הפינוק האוטומטי עם מראה שלא מותיר פנים אדישות, התגלה הג'לרה פוקו (אש באיטלקית) 500 כחלופה קשוחה והרכיבה הקצרה לה זכינו ביום ההשקה הותיר אותנו עם ציפייה למבחן הדרכים האמיתי אותו נערוך בקרוב.

ביקורות כלפי הכלים התלת גלגליים היו לנו, אבל ברכיבה ראשונית כל כך קצרה ההתרשמות הייתה בעיקר מהמנועים החזקים,34 כ"ס במנוע הפיאג'ו ו-40 כ"ס במנוע הג'ילרה שמאיצים את הפוקו למהירות גבוהה מ-140 קמ"ש. בשורת עופר אבניר בתחום התלת גלגלי לשנת 2008 היא המחיר. בעקבות הצלחת דגם ה-250 סמ"ק הוזל מחירו ל 43900 שקלים כדי לאפשר את שיווק דגם ה400 סמ"ק במחיר הנמוך מ-50,000 שקלים (מחירו הישן של דגם ה250- סמ"ק), לשאלה האם אין פגיעה בלקוחות שכבר רכשו את הדגם בעל המנוע הקטן? ענה קובי גילון, סמנכ"ל הקבוצה, כי לקוחות ה-MP3 הוותיקים מטופלים באופן פרטני כך שהפיצוי יתאים לכל אחד מהם בנפרד.

שני קטנועים נוספים הוצגו בהשקה, הפיאג'ו XEVO, הגרסת המפוארת והמשופרת של ה-X8 שיימכר ללא שינוי מחיר והג'ילרה נקסוס 500 המחודש שעבר מתיחת פנים קלה. ברכיבה קצרה ולא ממצה, ההתרשמות משני הקטנועים היא שהאיטלקים מצליחים לשפר בכל דגם חדש, אך שוב, את ההתרשמות האמיתית נוכל לחוות בקרוב לאחר רכיבה ארוכה יותר.

בנוסף להשקת התלתנועים והקטנועים החדשים, מתכוונים בעופר אבניר להציג בשבועות הקרובים, קשת רחבה של דגמים חדשים לחלוטין, החל מאופנועי השרירים החזקים של סוזוקי, ההיבוסה והבי-קינג ועד לאופנוע קטן של קימקו שיתחרה על ליבם של בני הנוער מול ההונדה CBR125 והיוסאנג קומט 125.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully