וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צייר לך האמר

12.12.2007 / 9:25

שלושה מעצבים צעירים ב-GM קיבלו פרויקט חלומי - לעצב בחופשיות האמר קונספט חדש לתערוכת דטרויט

אחת מבין שלל ההפתעות שמכינה ג'נרל מוטורס לתערוכת הרכב החשובה בצפון אמריקה - תערוכת דטרויט, צפויה להיות הצגה של רכב קונספט (תצוגה, רעיון) חדש על בסיס ההאמר. אין ילד שלא מכיר את המפלץ האמריקני המעוצב וב-GM לא מוכנים לתת לתדמית הכוחנית להתמוסס.

לשם כך, כדיבריהם - נתנו חופש למוחות צעירים לעצב את העתיד. ובמילים אחרות, לקחו שלושה מעצבים צעירים שזה עתה סיימו את לימודיהם והתקבלו לעבודה ב-GM והפילו עליהם משימה אדירה - נשמע לכם מוכר?

על כתפיהם הקטנות של דייויס רוחס, מין יונג קאנג ורוברט ג'בלונסקי הוטלה המשימה לעצב האמר חדש, אשר ימשיך לפנות לצעירים וכמובן, ישאר נאמן למקור שאנו מכירים היום ולא, אין כאן כוונה ל-H1 שאתם מכירים מהמילואים. בסופו של התהליך, בוב לוץ (מנכ"ל ג'נרל מוטורס) בעצמו יבחן את שלושת הכלים ויכריע מי הראוי ביותר להופיע בתערוכת הרכב של דטרויט תחת השם "האמר HX קונספט".

לפני שאתם זועקים בביקורת רועמת על הפגיעה באיכות הסביבה שההאמר ודומיו גורמים, נספר לכם שהרכב העתידני הזה יצויד במנוע 'פלקס-פיול', כלומר ילגום את דלק ה-E-85 המשלב 85 אחוזים אתנול ו-15 אחוזים בנזין רגיל כדי להקטין את הפגיעה בסביבה. בנוסף לכך, ה-HX קונספט יציע את האפשרות לפירוק הגג והדלתות, כדי לקבל נסיעה "פתוחה" לרענויות וקרובה ככל הניתן לטבע.

שלושת המעצבים הצעירים החלו בעבודה וכעת רגע לפני הצגת דגמי החימר, הם חושפים את איוריהם. אז מה דעתכם, מי מהשלושה ראוי להיות ממשיך דרכו של ההאמר בעתיד?

  • עוד באותו נושא:
  • האמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully