וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינים באים לאוטומוטור

דניאל שמיל

13.12.2007 / 11:01

תערוכת אוטומוטור שתתקיים בחופשת הפסח צפויה להיות גדולה, עשירה אבל גם יקרה מבעבר

בגני התערוכה בתל-אביב נערכות כעת ההצגות האחרונות של הפסטיגל, אולם אחרי שהילדים יחזרו הביתה (וכנראה גם ללימודים) יתחילו להיערך שם לחופשה הארוכה הבאה בפסח ולאירוע מסוג שונה - תערוכת הרכב אוטומוטור. התערוכה נערכת מדי שנתיים ולסירוגין עם תערוכת האופנועים - גלגלים. השנה יחגגו המארגנים את יובל ה-20, והתערוכה צפויה להיות גדולה ועשירה יותר מבעבר.

החידוש הגדול ביותר לשוק המקומי הוא הצגת בכורה ישראלית של שני מותגים סיניים. אחד מהם יהיה צ'רי, שיובא לארץ על ידי חברה משותפת ליבואנית ב.מ.וו קמור וליבואנית החלפים המאגר של האחים כדורי. זהות היצרן השני עדיין לא ברורה, אך הערכות שונות באגף הרכב מצביעות על המותגים ג'ילי או בריאלנס. ההצגה בתערוכה נועדה להכיר לקהל הישראלי את היצרנים הסיניים, אך היבוא בפועל לא יחל לפני אמצע 2009, אז יזכו לתקינה אירופית.

יותר מ-80 שקל לכרטיס

בין האטרקציות בתערוכה כדאי לציין את אודי R8, מכונית הספורט החדשה של היצרן, את פיג'ו 908, מכונית המירוץ מונעת הדיזל וכן את מכונית השנה באירופה, פיאט 500, עם עיצוב הרטרו העגלגל שלה.

בתערוכה יוצגו גם כמה דגמים חשובים לשוק המקומי וביניהם הונדה אקורד החדשה שמחליפה את רבת המכר בסגמנט המנהלים, פיג'ו 308, יגואר XF וייתכן שגם הדור החדש של סיטרואן C5.

בתערוכה תוצג גם לראות לראשונה בארץ את ב.מ.וו X6, מעיין גרסת קופה ל-X5, וגם את מיני קלאבמן, גרסה מאורכת של המכונית האופנתית.

כמה תעלה החוויה? דורון גילר, מנכ"ל רב-מוטור המארגנת את התערוכה: "המחירים יהיו קצת יותר גבוהים מאשר לפני שנתיים", כלומר, יקרים יותר מ-80 שקל, המחיר בתערוכה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully