וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים משאיות!

13.12.2007 / 13:52

תושבי מודיעין יוצאים ביום שישי להפגנת ענק, נגד החלטת משרד התחבורה לנתב המשאיות הנוסעות לירושלים לכביש 443

ביום שישי ה-14 בדצמבר יצאו רבים מתושבי העיר מודיעין להפגנה בצומת הכניסה לעיר מכביש 443, נגד החלטת משרד התחבורה לנתב המשאיות הנוסעות לירושלים לכביש 443 החל מה- 1.1.08.

לטענת ועד תושבי מודיעין, כביש 443 מהווה נתיב התחבורה עיקרי של תושבי מודיעין והסביבה – אוכלוסיה המונה כ-70 אלף איש, שרובה הגדול עובד בירושלים ובתל-אביב. הפניית המשאיות מכביש מספר 1 (תל-אביב - ירושלים) תגרום לעומסי תנועה לא הגיוניים וכבדים בכביש ובמחסומים וכן בצומת היציאה מהעיר. זאת, כאשר התשתית התחבורתית הקיימת כבר היום לא עומדת בעומס התחבורה הקיים, שעיקרו כלי רכב פרטיים של תושבי המקום.

בנוסף לכך, יאלצו המשאיות לחצות את העיר בבואם ממחלף לטרון לכיוון כביש 443 ובכך יגבירו עוד יותר את עומס התנועה הקיים בכביש זה, ויגרמו לעומסים כבדים בתוך העיר עצמה. ועד ההתנגדות לתקנה החדשה מדגיש כי בעודם מבינים את רצון המשרד לצמצם את עומס התנועה בכניסה לבירה, יצירת בעיה חמורה יותר לא תהיה פתרון מתאים.

בשיחה שערכנו עם דוברת ההפגנה, שרית ארבל, נמסר לוואלה! כי ההפגנה המתוכננת ליום שישי הנה רק יריית הפתיחה במאבק הציבורי. במידה והקריאה שתצא מפגנה זו לא תגיע אל האוזניים הנכונות, תושבי מודיעין מאיימים במאבק של ממש ברחובות העיר ומחוצה לה, ואף בחסימות של כביש מספר 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully