וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנן - סיני חדש בישראל

אורן קוזלובסקי, ריידרס

16.12.2007 / 11:08

מותג סיני חדש הגיע לישראל. ה-ZNEN הוא כלי רכב דו גלגלי יוצא דופן. על איכות ומקוריות

בימים אלו נמצאים שלושה מותגים סינים חדשים בתהליכי תקינה ורישוי. איכות ההרכבה ורמת הגימור הנמוכה בהשוואה לקטנועים היפנים והטיוואנים הוותיקים בארץ, לא מרתיעה את היבואנים. השיפור המתמיד והמחיר הנמוך, לצד הצמיחה בשוק הדו גלגלי, קוסמים לצרכנים רבים ודוחפים את היבואנים הקטנים לחפש מותגים נוספים.

מבין החברות החדשות, הראשונה לעלות על כבישי הארץ היא חברת זנן (ZNEN) המייצרת גם מכוניות. את קטנועי זנן ראינו במוסך חברת IFI, יבואנית מותגי זונגשין וליפאן הסינים. בניגוד לקטנועי החברות הסיניות שנראים כאילו קנו כולן את אותם קווי ייצור ישנים של להיטי העבר היפנים, בולטים קטנועי זנן בעיצוב ייחודי (על גבול המוזר) עם קריצות של מקוריות. יופי כנראה זה עניין של טעם וגיאוגרפיה, אני לא יכול להגיד שאהבתי את העיצוב, אבל בהחלט יצאתי מהאולם משועשע ומלא רושם.

לקטנועים החדשים מנועים בנפח של 125 ו-250 סמ"ק ולכל קטנוע שיוצג באולם התצוגה ייחוד שמבדיל אותו משאר הקטנועים המשווקים בארץ. לקטנוע הראשון אותו ראינו, יש כיסא מתכוונן לפנים ולאחור, משענת ההופכת למושב מורכב ומשטח הטענה למסעות כבדים. הקטנוע נטול פלסטיקה שבירה ותאי האחסון בצידי המושב נראים כאילו נלקחו ישירות משאריות התפאורה של ג'ורג' לוקאס מסאגת מלחמת הכוכבים.

משעשעים ככל שיהיו, את המבחן האמיתי נראה כמובן על הכביש בקרוב עם רכיבת המבחן, אז גם נוכל לרכוב על אופנוע ה-400 סמ"ק הראשון שהגיע מסין ועל אופנועים של שני יבואנים חדשים לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully